tienng Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei alle sammen! Lurer på om noen som har peiling på dette med Subtitles på divx! Det jeg lurer på er om at hvordan plassere man selve teksten (subtitles), slik at den ligger på den nederste svartlinjer, hvis dere skjønner hva jeg vil fram til? Jeg snakket om 16:9 format! Hvilke programvare skal man bruke? (shareware/freeware?) Mvh TTN Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 VobSub. Du kan justere det meste. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 bsplayer er også meget fin og freeware. Lenke til kommentar
tienng Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 VobSub. Du kan justere det meste. Hei! Ang. Vobsub, du mener at den kan justere det meste! Men så har jeg jo ikke peiling hvordan dette skal gjøres! Vet du om det finnes en guide for dette? Det er ikke noe stort problem jeg har skjønner du! Bare plasseringen av teksten og om at teksten skal vese eller ikke! Fint om du gidder å svare! Mvh TTN Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 er det sånn att en må laste ned teksten først? såfall hvor gjør en det? eller er det såkalt ulovlig? Lenke til kommentar
tienng Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 er det sånn att en må laste ned teksten først? såfall hvor gjør en det? eller er det såkalt ulovlig? Hei! Det kan man også gjøre! Dette er en lovlig måte! Siden jeg tar backup av egne DVD-er Mvh TTN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå