ErlendRU Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Hvem påstår han er det verste som har hendt oss? Problemet her er at Rafa ikke bruker noen av de talentene han kjøper. Men blei positivt overraska over at Jack Robinson fikk prøve seg i siste kampen da. Lover jo godt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Det var selvsagt satt på spissen fra min side. Dog, det viser igjenn at ting skjer når Rafa fikk mer innflytelse på akademiet. Hentet til og med King Kenny til gamle trakter. Reservelagstreneren utalte jo at han var i sjokk over kvaliteten på reservelagsspillerene våre, så det er kansje ikke så rart ikke flere har sluppet til? Jeg må si meg enig i at det er veldig lovende med de som er hentet inn og trenden Rafa går over på med Engelske spillere. Nå er det viktigeste med denne utviklingen kontinuitet, både ved trenersiden og innhenting av tallenter. Gi Rafa tid, og resultatene vil komme. Endret 19. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Leicester ønsker å kjøpe Spearing. Jeg ser ikke det store i Spearing, sett vekk fra hvor han er født og oppvokst. Kan godt selge han spør du meg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Begynner vell å bli litt for gammel til å være et stortalent, men samtidig har de alltid virket veldig fornøyd med ham, både på reservelag og nå de som har lånt ham. Jeg er litt usikker, men kan ikke si jeg føler det som noe tap om han går. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Han er nok for gammel nå, så synes det er greit. Kommer neppe til å slå gjennom for fullt på førstelaget. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Liverpool kan no ordne ein tilbakekjøpsklausul eller noko sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Amoo forlenger til 2012. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det er virkelig en god nyhet, jeg har klokketro på gutten. Vil egentlig se ham utlånt så fort som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ayala kan forsvinne til Spania. Han linkes til Real Valladolid, 19åringen ble hentet av Rafa, og er usikker om han vil forstette i Liverpool nå som Rafa har forsvunnet. http://liverpool.no/newspg.aspx?id=25096&zone=1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Litt synd det der, reservelagstreneren sa han var en av de beste i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skal stemme ganske bra det ja. Blir spent hvordan det skal gå med unguttene nå som Hogdson tar over, ikke akkurat kjent for å bruke småguttane. Noen får sikkert sjansen, spennede å følge med, og se hvem som får prøve seg. Blir også interesangt å se om Insua og N'Gog får like my tillit og spilletid. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Vi har vell ingen reelle alternativ til Insua, må nesten være Agger da. Sånn sett passer det fint med Brede inn i stallen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tipper Hodgson kjøper inn en vensteback. Så blir det back of the line for Insua igjen. Liverpool trenger bredde(hehe) i stallen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Er ikke så dumt å kjøpe Hangeland sånn sett nei, han er god nok til å steppe inn for Agger om Agger skulle bli trengt på VB, som han jo spilte jævlig bra på i fjor. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Liverpool trenger bredde(hehe) i stallen. Funney Ja, Agger var ikke dum på venstre. Eneste jeg har i mot Agger er alle skadene, føler jeg ikke kan stole på ham som spiller. Edit: Møkkaforum. Endret 1. juli 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Tror du ikke et reservepreget reservelag(haha) gjorde som A-laget og spilte 0-0 mot Wrexham da? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Highlights fra reservelagskampen mot Wrexham. Suso virker lovende, har hørt mye bra om han. Samme med Toni Silva. Regner med de kommer til å få endel kamper for reservene i år. Spillere som Amoo, Eccleston, Ayala osv bør helst lånes ut til Championship-nivå klubber, eller bedre, synes jeg. Er redd de skal begynne å stagnere hvis de fortsetter å spille reservelagsfotball. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 2-0 seier over Tranmere for reservene. Så kampen på stream, og må igjen si meg imponert av Suso og Toni Silva. Suso minner egentlig mye om Pacheco, samtidig som han er mer playmaker-aktig med gode langpasninger og gjennomstikkere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Liverpool og Olympiakos skal være enige om en overgang for Krisztián Németh ryktes det. Han går for småpenger, fra £1mill og nedover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Skal være offisielt salget nå. 1.3million euro deal for Nemeth, samt prosenter om han selges videre. Ifølge Sky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå