albions Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det noen rykter eller fakta ute å går? Og er det planlagt ein håndholdt konsoll i fra microsoft? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det hadde vært farlig for hendene dine tenker jeg. Konsollene de lager blir så varme at man ikke kan ta på dem. Jeg tenker neste generasjon vil bli tynnere. De vil ikke bruke fysisk lagringsmedia lenger. De vil ha touchskjerm, men også knapper, og kamera. Samt gps og kompass. Faktisk, slik som iPhone. Det er neste generasjon! Men selv om vi kan håpe at de vil ta i bruk augmentert virkelighet i spillene og slikt, ender de nok opp med å lage spill på den samme gamle måten. Det vil være 1-2 utviklere i året som gjør noe banebrytende, men ikke mer. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Men har vi egentlig bruk for dette? Holder det kanskje med en telefon som har mobil og gps istedenfor. Å spille på en slik liten dings er vel ikke det kuleste som fins? Endret 22. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
albions Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Men har vi egentlig bruk for dette?Holder det kanskje med en telefon som har mobil og gps istedenfor. Å spille på en slik liten dings er vel ikke det kuleste som fins? Jo det er fantastisk, i alle fall i 10 min når det er reklame på tv Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har grei nok PC til å dra mye rart, pluss xbox360, Wii og DS Lite. Av disse er DS Lite helt klart favoritten min. Neste generasjon blir nok bare en videreføring av de forrige. Sony gir oss PSP Go 2, Nintendo gir oss DS 2 og Microsoft lover og lover uten å holde noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå