WildRover Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei! Kjøpte Borderlands over steam. La det inn men når jeg trykte launch skjedde ingenting. Reformaterte maskin til 32-bit og la inn på nytt. Nå får jeg opp game currently unavailable. Try again later. HAr prøvd alt jeg har funnet på nett. Restarte, reinnstallere, Slette ditt og datt, antivirus, osv. Ser ut som hos noen blir problemet borte etter en restart, men jeg sliter virkelig her. Noen med tips? Ø Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Prøv: - Høyreklikk på spillet under my games og velg properties - Verify integrity of game cache under local files... Ellers så kan du jo alltids "Try again later". Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Har nok desverre prøvd det allerede:/ Ja kan jo alltids det! Andre forslag? Endret 21. januar 2010 av WildRover Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kan prøve og slette Clientregistry.blob i Steam mappa, så restart Steam. Lenke til kommentar
WildRover Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hadde prøvd det og. Jeg formaterte maskin. Funker nå Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå