Gå til innhold

Skammklipt av frisør hva kan jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Jeg vil nå påstå at det går an å fikse en mellomting mellom skinhead og langt headbanger hår. Det går fortsatt an å se litt rocka ut selv om du ikke har så veldig langt hår.

Nå vet ikke jeg hvor langt hår du har, men jeg syntes nå noe sånt no som det her ser rocka nok ut og syntes det var et bra alternativ:

 

mens-hairstyle.jpg

Endret av Bob Dick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst så gjorde hun deg en tjeneste, du så sannsynligvis veldig dum ut før. Nå gjelder det å søke litt på internett etter stilige rocketyper (Colin Farrell, Dave Navarro, Dave Grohl, osv) og se om du finner en frisyre som du vil klare å få til med håret. Deretter finner du veien tilbake til frisøren og forklarer at siden hun klippet deg alt for kort vil du gjerne ha det rettet slik at du ligner på bildet du tok med. Vær klar på at du ikke ønsker at hun skal ta noen avgjørelser, bare klipp som på bildet.

 

Deretter takker du henne for å endelig ha kvittet deg med langt hår, som ser helt jævlig ut.

Lenke til kommentar

haha, jeg har -5.00 på begge øyer og jeg ser forsatt om frisøren klipper meg feil... Og hvis frisøren ikke gjør det han får beskjed om, så er det fadera meg din feil for at du godtar "jaja du blir så fin" kommentarene. Som sagt ta vekk alt eller få det fiksa av samme frisøren. lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...