Bob Dick Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg vil nå påstå at det går an å fikse en mellomting mellom skinhead og langt headbanger hår. Det går fortsatt an å se litt rocka ut selv om du ikke har så veldig langt hår. Nå vet ikke jeg hvor langt hår du har, men jeg syntes nå noe sånt no som det her ser rocka nok ut og syntes det var et bra alternativ: Endret 24. januar 2010 av Bob Dick Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Kjør sleik. Det er råkkenråll. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Nei nei nei. Selv om du har betalt for hårklippen, har du 14(?) dagers klagefrist. Dem må klippe deg igjen gratis da. Men få en annen som jobber der til og klippe deg. Gjør du om noen har skinnet deg då? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Først og fremst så gjorde hun deg en tjeneste, du så sannsynligvis veldig dum ut før. Nå gjelder det å søke litt på internett etter stilige rocketyper (Colin Farrell, Dave Navarro, Dave Grohl, osv) og se om du finner en frisyre som du vil klare å få til med håret. Deretter finner du veien tilbake til frisøren og forklarer at siden hun klippet deg alt for kort vil du gjerne ha det rettet slik at du ligner på bildet du tok med. Vær klar på at du ikke ønsker at hun skal ta noen avgjørelser, bare klipp som på bildet. Deretter takker du henne for å endelig ha kvittet deg med langt hår, som ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 peis på med voks og spray og kjør mohawk? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 denne tråden her er ubrukelig uten bilder Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Vis oss et bilde davel, sensurer ansiktet ditt hvis det er krise^^ Kanskje vi kan gi deg et tips hvordan du kan få fikset skaden? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 haha, jeg har -5.00 på begge øyer og jeg ser forsatt om frisøren klipper meg feil... Og hvis frisøren ikke gjør det han får beskjed om, så er det fadera meg din feil for at du godtar "jaja du blir så fin" kommentarene. Som sagt ta vekk alt eller få det fiksa av samme frisøren. lol Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Klipp deg som Bjørn Speed, awesome til tusen Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 hahaha, denne tråden er SÅ metall at den har 666 i URL-en Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 haha oldheim godt observert! må si meg enig i at om du ikke har ei sær hodeform så kan man se ganske fet ut skinna. ellers så går det lett å se råkka ut uten langt hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå