Gå til innhold

Skammklipt av frisør hva kan jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei!

Stakk for noen timer siden til frisør for å klippe meg. Som dere vet er hår VELDIG viktig for ungdom.

Jeg spiller også i et rockeband, og vi spiller ofte på scene. Jeg hadde ganske langt "rocke hår" og jeg ga frisøren klare instrukser om at det barre skulle stussest litt. 10 minutter senere sitter jeg der med en kort bolle sveis....

Er det noe jeg kan gjøre med håret mitt? skal spille foran publikum om bare noen uker og jeg kommer til å bli totalt ledd ut av klassen!

Hjelp plz!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

parykk!

p16i.jpg

Jeg håper du ikke betalte i allefall...

Dersom du spesifikt sa hvordan du skulle ha det og har fått en bollesveis, så bør vel en kompensasjon være på sin plass også.

 

Måtte ut med full pris :(

du kunne nektet å betale ettersom du ikke fikk det du ville ha, men er vel for sent nå...

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Kor i svarte granskauen er det mulig å ikkje oppdage at ein frisør holder på å klippe frå langt hår til potteklipp.

 

1: Det fell store og lange hår ned

2: Frisører har speil, om ein ikkje er svaksynt / blind så skal dette kunne sjåast

3: Om det blir klipt feil så er det normalt å be dei stoppe.

 

 

I tillegg at du betalte full pris etterpå, så har du jo godtatt resultatet.

Lenke til kommentar
Kor i svarte granskauen er det mulig å ikkje oppdage at ein frisør holder på å klippe frå langt hår til potteklipp.

 

1: Det fell store og lange hår ned

2: Frisører har speil, om ein ikkje er svaksynt / blind så skal dette kunne sjåast

3: Om det blir klipt feil så er det normalt å be dei stoppe.

 

 

I tillegg at du betalte full pris etterpå, så har du jo godtatt resultatet.

 

Har noe med at frisøren er en bitch å gjøre... Feier vekk alle komentarer med "Nei du blir så fin så" :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei nei nei. Selv om du har betalt for hårklippen, har du 14(?) dagers klagefrist. Dem må klippe deg igjen gratis da. Men få en annen som jobber der til og klippe deg.

Lenke til kommentar
Hei!

Stakk for noen timer siden til frisør for å klippe meg. Som dere vet er hår VELDIG viktig for ungdom.

Jeg spiller også i et rockeband, og vi spiller ofte på scene. Jeg hadde ganske langt "rocke hår" og jeg ga frisøren klare instrukser om at det barre skulle stussest litt. 10 minutter senere sitter jeg der med en kort bolle sveis....

Er det noe jeg kan gjøre med håret mitt? skal spille foran publikum om bare noen uker og jeg kommer til å bli totalt ledd ut av klassen!

Hjelp plz!!

 

 

Bruk en lue eller skinn deg.

 

Yup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...