mopani Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg går siste året på videregående, og har nesten ikke peiling på hva jeg vil drive med resten av livet.. Jeg har tenkt litt på reiseliv, det kunne vært interessant.. Kunne også tenkt meg å jobbe og hjelpe fattige barn i fattige land ( men er det noen utdanning for dette?). Jeg har ihvertfall lyst til å ta utdanningen min i utlandet (helst i det sørlige Afrika eller Australia). Er det mulig å feks starte opp i Norge med utdanningen, for så å fullføre den i utlandet? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, selv om den enkleste måten (etter hva jeg vet) er å ta 1 termin eller 2 i utlandet, men ta start og slutt i Norge - dette går da som regel via skolen om dette er et tilbud for hva du går. Det er hvertfall hva jeg har fått med meg utifra diverse Høgskoler. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 naboen har begynt på hjelpearbeider utdanning i form av rødekors elns. internasjonalt hjelpearbeid. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 naboen har begynt på hjelpearbeider utdanning i form av rødekors elns. internasjonalt hjelpearbeid. Ja, det er noe slikt jeg tenker på... Veit dere om noen skoler som tilbyr slik utdanning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå