mosle Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Heisann, holder på å søke på skole nå, og ser at du faktisk kan velge å ta opplæring i bedrift, noe som ville vært midt i blinken for meg som er ekstremt skolelei. Men så til spørsmålet, hva er forskjellen på om jeg tar opplæring i bedrift, istedenfor skole ? Og har jeg rett på å komme inn på minst ett av fagene jeg har søkt på når jeg ikke har styk i noen fag ? Lenke til kommentar
mosle Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Ingen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 http://www.vilbli.no/4daction/WA_Kompetans...etanse=V.TI3042 Lenke til kommentar
mosle Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Takk Ehm... Det står ikke om dette er like attraktivt som om du har tatt opplæring hos skole, for fremtidige arbeidsgivere, noen som vet ? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Så lenge du får fagbrev så er du vel like "attraktiv" uansett om du har gått 1 eller 2 år på skole. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Ja, du er vel forsåvidt det Har planer om å starte opp bilverksted, og vil ha best mulig utdannelse inne bilskadefaget. Har tatt kontakt med et par bedrifter om plass, og venter på svar. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Har nå hørt med skolen min, og de sier at jeg må ta alle almennfagene på kveldstid, og tar ett år ekstra i lære. Jeg hadde store problemer med å finne jobber som ville ta meg inn nå, ettersom de prioriterte de som hadde tatt vg2. Kjøretøy. Så jeg tar meg et år til. Men har du avtale med en bedrift, så er jo det kjempegreier hvis du er skolelei Som spurt tidligere: har jeg rett på å komme inn på minst ett av fagene jeg har søkt på når jeg ikke har styk i noen fag, og har god orden og oppførsel ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå