Colin Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Noen som har peil på hva som trengs? Har en 1900+, 1gb ram, radeon 9700pro, og har ikke særlig lyst til å oppgradere. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 tviler sterkt på at du trenger å oppgradere Lenke til kommentar
joac Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Noen som har peil på hva som trengs? Har en 1900+, 1gb ram, radeon 9700pro, og har ikke særlig lyst til å oppgradere. Tror ikke du trenger å bekymre deg nei Synsing fra planet halflife Synsing fra meg med flere.. Forresten: Jeg tror nok du bør oppgradere. Jeg kan tilby meg å adoptere radeon kortet ditt for noen hundrelapper hehe Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei. Kortet ditt er alt for gammelt. selg det til meg og bli kvitt det for penger . Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 PCGamingWorld hadde vært på besøk hos Valve og sett Half Life. Detter er hva de skrev:"Under besøket vårt så vi flere av spillets nivå spillt på 2 GHz system med GeForce 3 kort og grafiken så simpelthen fantastisk ut." Så jeg tror din PC holder bra.[/i] Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 så fantastisk ut +fløyt bra? eller bare så fantastisk ut Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 så fantastisk ut +fløyt bra? eller bare så fantastisk ut Stillbildene så sikkert helt fantastiske ut. Fra spøk til rykter, har hørt at HL2 skal kunne kjøres på rimelig 'low-end'-maskiner (minimumskrav: 700MHz/TNT2), ettersom detaljnivået og effektene er skalerbare. Men hvis man vil få fullstendig hakeslepp bør man investere i en bedre maskin enn det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå