efauske Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Håper nokon kan hjelpe meg med dette. Naboen deler sitt trådlause nettverk med meg og kjærasten min. Dei har to pc'er, vi har to mac'er. Nettet fungere sånn av og til, for dei er det heilt topp, men for meg er det litt ustabilt. Problema skjer ofte på kveldstid, kanskje fordi alle er på nett samtidig? Eg har tilgang til den trådlause boksen. Det er ein D-Link DI-524 og sikkerheten er WPA-PSK/WPA2-PSK. Kanal 6. Då eg fekk tilgang hadde eg eit problem med passordet. Eg fekk ein feilmelding "Tidsavbrudd for forbindelse" då eg brukte det passordet naboen pleier å bruke, men då eg logga meg inn på boksen fann eg ein "preshare key" som var ulik, den fungerte på min mac. Både eg og kjærasten min har snow leopard. Når det er problem, klarer vi ikkje å kople til i det heile tatt. Akkurat no fungerer det heilt fint. Når det fungerer fint er signalstyken på topp (fire streker i airport-ikonet), når det er trøbbel er styrken halvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå