Gå til innhold

Newbie spørsmål Magic og Gmail

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet det er en egen Magic tråd, men som newbie skled jeg ut etter 2 posten når det blir snakk om roots og annet snadder.. Fikk min Magic igår, og har endel enkle spørsmål jeg lsiter med å få løst. Håper noen kan hjelpe meg!! :-)

1. Hvordan får jeg lagt inn kontaktene fra simkortet? Jeg klarer bare å legge inn en og en manuelt, jævlig tidkrevende. Er det andre måter å gjøre dette på?

2. Wifi. Kommet inn på min eget trådløse nett kun ved 2 anledninger, prøvd 1000 ganger. Nettet skal fungere fint, men får bare disconnectet. På skolen idag fant den ikke egang skolens trådløse nett. Noen innstillinger som må til, eller er den egentlig good to go rettt ut av eska?

3. Er det mulig å få mobilen til å vibrere på sms i lydløs? Får det bare til med taleanrop.

4. Når jeg kom inn på mailen den ene gangen, har den kopiert alle mine kontakter fra gmail. Må mobilkontakten hete eksakt det samme som mailkontakten for at mailen skal legge seg inn på samme kontakt som jeg har mobilnummer på fra før?

5. Dette er mer et gmail spørsmål, men en utrolig irriterende ting er at alle jeg svarer på mail, blir lagt inn som mine kontakter. Så jeg fikk en drøss av kontakter jeg egentlig ikke kjenner, og enda mindre har bruk for. Går det an å stille på gmailen slik at bare de jeg selv ønsker, skal komme på kontaktlista?

Det var alt for denne gang, men blir sikkert flere spørsmål etterhvert.. Andre newbies må gjerne bruke denne tråden, så kan de litt viderekommende benytte seg av Magic tråden.

På forhånd takk for alle svar!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...