samsungjet Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei Hvorfor er det sånn at ikke hele bredbåndets hastighet brukes når jeg laster ned ting? Jeg har egentlig en hastighet på ca 400 KB/sek (vet det er dårlig, men har ikke mulighet til høyere), men da jeg laster ned noe, lastes det ned med maks 60 KB/sek. Kan man på noen måte bruke "hele" bredbåndet for nedlasting? PS: Jeg har bredbånd fra Telenor gjennom kabel, ikke trådløst. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 sikker på at du har 400KB og ikke 400Kb da? Byte og bit er to forskjellige ting det. går 8 bits på en byte. 8*60=480 Lenke til kommentar
samsungjet Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Dette kom opp da jeg tok Teknofils Speedometer: Din nedlastingshastighet: 412 kbps Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 det er kilobits ikke kilobytes så det er helt korrekt. Lenke til kommentar
samsungjet Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Ok, tusen takk for svar så fort Jeg visste ikke at det er forskjell på KB og Kb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå