petternilsen92 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/661118/5 Ja, gledet meg stort til mass effect 2 så jeg bestilte min første collector's edition. så skjer dette... er ikke blitt "annonsert" i norge akkurat men platekompaniet (der bestillingen ligger) har endret releasedaten til 4 feb er visst grunnet at de ikke klarte og printe ut nok artbooks i tide Standardversjonen kommer som vanlig på 28/29. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 det var da ikke bra, men greit nok. man kjøper jo spilla på elkjøp uansett og da blir det billigst Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har bestilt Collectors Edition til 360, men siden EA har klart å rote det til så laster jeg spillet til PC. Syns det er en win-win situasjon. BioWare taper ingenting, og jeg får spilt spillet på dagen det kommer ut (Kanskje bittelitt før). Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Eg har ventet lenge på dette fantastiske spillet, men det skal bli ei veke med terror å sjå at vennene mine spiller mass effect 2 og eg venter på collectors edition. Dei er sikkert ferdig når eg får det, og da kan jo eg kose meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå