Gunfreak Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg er på et annet forum der jeg tilbringer 90% av tiden jeg ikke tilbringer her. og å går svarte jeg på en tråd med en uskyldig vits og det hele endte i at jeg ble sent i "dawghouse" som er det samme som midlertidig banning. Det hele startet da en spurte hvordan man utalte et par ord på fransk Det ene ordet var Fusilier Så han sprute hvordan man uttaler det FU-SEE-LEE-YEAR eller Fu-see-li-yeh osv. Så sa jeg at alle franske or uttales WE-SURENDER Som er basert på engelsk og amerikanske vitser om at frankrike overgir seg ved den minste ting. Det er en vanlig vits og jeg trodde ingen tok den seriøst, men det ble en hel ting og jeg ble raportert og bekylt for rasisme(som om franskmenn er en rase) Jeg ble utestengt i 3 dager, men takket være bønn, masing og trussler til admin ble jeg sluppet ut av the dawghouse etter noen timer. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Javel..? Og hva vil du fram til med denne posten? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 --------- Må si jeg flirte litt av den vitsen din Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
thirander Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Får tro moderator på dette forum ikke henger seg opp i slike bagateller, da MITT INNLEG NR 1 Endret 23. januar 2010 av thirander Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Rimelig teit å skryte av å bli bannet... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Det er ikke skryting, det er et gledesutbrudd fordi jeg er tilbake(ikke bannet lengre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå