r2d290 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Heisann Denne oppgaven er enkel, jeg lurer på om du kommer deg inn på siden www.askersamband.no ? Dette er en side der de har politiradio for asker og bærum (som er fullstendig lovlig å lytte til). Jeg oppholder meg i bærum, og har canal digital abonoment. En bekjent bor 300 meter unna, og har også canal digital. Ingen av oss kommer inn på denne siden. Videre har jeg internett via telenor i kongsberg. Her fungerer siden strålende. Dessuten fungerer det fint for meg å komme inn på siden her i bærum hvis jeg bruker proxy. Ringte canal digital, men de "fikk ikke lov til å gå ut med slike opplysninger", så da får jeg prøve andre metoder. Så altså, tre spørsmål jeg ønsker svar på fra flest mulig: Kommer du inn på siden? Hvilken operatør har du? Hvor bor du? Takk for svar Endret 21. januar 2010 av r2d290 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kommer inn på siden ja. Canal Digital Tromsø Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kommer du inn på siden? Ja Hvilken operatør har du? Monet. Hvor bor du? Narvik\Nordland. Btw, hvis du lurer på om en side bare er nede for deg, kan du prøve www.downforeveryoneorjustme.com Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kommer du inn på siden? Nei Hvilken operatør har du? Canal Digital Hvor bor du? Trondheim Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kommer du inn på siden? Ja (Men kun Videostream virker) Hvilken operatør har du? Nextgentel Hvor bor du? Trondheim Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Takk for svar så langt. "Fint" å se at det er flere med canal digital som har samme problemet, så da tror jeg at jeg skal gjøre et nytt forsøk med å kontakte dem. Fortsett gjerne med respons, særlig dere som har CD edit: når jeg pinger siden med cmd får jeg: request timed out. Endret 22. januar 2010 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå