Michael-B Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hey Jeg har tenkt å kjøpe meg saitek pro flight yoke system samt nokken pedaler til PC. Jeg sjekker litt rundt og kom fram til at prisvinneren var Pixmania, men jeg har hørt som mykje dritt om Pixmania, at jeg lurer på om jeg bør prøve ett annet sted. Noen som har nokken råd eller tips om hvilken nettbutikk som anbefales? Kan være norsk og utenlands og prisen må jo også selfølgelig være så lav som mulig Takker så mye for svar. Mvh Michael Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Søk på prisguide.no og velg det billigste utenom pixmania Lenke til kommentar
Michael-B Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) uff, ikke vellykket... kun pixmania som kom som alternativ til tross for at eg vet at det er en rekke med kjeder som selger :/ takker anyway Takker fortsatt videre for flere tips om sider ^^ Endret 21. januar 2010 av Michael-B Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kommer jo flere? https://prisguiden.no/produkt/104397 Lenke til kommentar
Michael-B Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 merkelig... hadde faktisk samme side men ett treff sikkert sidelastingsfeil... danke schön ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå