kristwa Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 2MX det går til heden (fikk 3 i standpunkt). Men slipper heldigvis frykten for tysk muntlig nå Lenke til kommentar
morfin Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 GK elektro. Kom bare opp i elektroteknikk. Vet ikke med muntlig enda. Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 BedriftsØkonomi, VK1, Hetland VGS, Stavanger. Slipper tysk Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 BedriftsØkonomi, VK1, Hetland VGS, Stavanger. Slipper tysk Bedriftsøkonomi her også ja... Slipper tysk og matte! Yay! Mvh kjello Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 lønn Samme her, men bare fra aetat. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 får vite hvilket fag jeg kommer opp i fredag den 13..? Samme her Kommer jeg opp da, blir det naturfag muntlig... Og naturfagen vår i år har vært vanskelig! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kom opp i 3Mx skriftlig her. Var jo teoretisk bedre enn å komme opp i 3Kj når mulighetene var som det var. Selv om 3Kj kanskje kunne vært fint med tanke på forbedring av karakter? Så nå er det bare å sette seg ned å vente på å komme opp i muntlig ett eller annet fredag 13. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 VK1 Medier og Kommunikasjon, Høgtun VGS. Kom opp i valgfag tallbehandling (matte 1X). Dette er på torsdag. Ellers har jeg studieretningseksamen, muntlig, 12. juni. Og kan muligens komme opp i noe allmennfag muntlig... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har kommet opp i Tentamen Samfunnsfag Muntlig... Fikk min første rene 6'er Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg kom opp i matte 2MX og sliter som bare f**n. Tentamen hvordan gikk den ja, skal vi se den fikk jeg 1/2 og d er ikke serlig bra siden. JEG SKAL OPP I 2MX. Er helt raukjørt... Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kom opp i 3FY skriftlig, og får vite onsdag 11. hva jeg skal opp i fredag 13. Kommer til å grine hvis jeg kommer opp i norsk, alt annet enn det og 3ISU er greit. Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kom opp i 3FY skriftlig, og får vite onsdag 11. hva jeg skal opp i fredag 13. Kommer til å grine hvis jeg kommer opp i norsk, alt annet enn det og 3ISU er greit. Derfor skal ikke jeg ha fysikk neste år . Klarer ikke forestille meg hvordan det må være ? Jeg er iallefall ferdig med tysk for resten av livet mitt! Siste økt i dag . Endte opp med en 4 i standpunkt, fornøyd med det. Er dere begynt å lese til eksamen da ? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Er dere begynt å lese til eksamen da ? jepp regnet gjennom hele sansynlighets kapittelet (som er så usansynlig som det går an) i dag :wink: Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hater sannsynlighetsregning, det kommer helt på slutten og ødelegger alt av gode karakterer :/. Dritt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 2MX! :x Det blir vel en ny 2'er slik som alle heldagsprøver jeg har hatt i det faget Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Rettslære 2... leser nå, prøver væffal :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå