FpsStu Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 INGEN VERDENS TINGEN!!! Etterstad VGS, GK Mekk! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Almenn vk1 her, ikke noe skriftlig eksamen på meg. Da blir det muntlig, like greit det egentlig. Ser frem til en uke uten skole nå Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ingenting til nå men frykter muntlig eksamen... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Trakk fritak i norsk muntlig (5 i standpunkt), nyere historie (6 i standpunkt) og 3FY (5 i standpunkt), så de eneste eksamene jeg har er obligatorisk norsk hovedmål og sidemål. Etterstad VGS, 4. år TAF Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Engelsk skriftlig funker jo det Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Elektroteknikk (det var det jeg håpet på ) Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 GK elektro, fikk elektronikk (håpet på elektroteknikk ) Gjennstår å se om jeg kommer opp til noe muntlig.. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Engelsk skriftlig funker jo det Greit fag det ja. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Tysk B språk skriftlig, jeg vurderer nesten å rømme landet. Tysk er det eneste faget jeg har 2 i, men selfølgelig bestemte en eller annen Idiot at jeg skulle opp der så jeg kunne stryke. JÆVLA DRITTSYSTEM Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hehe. kommer ikke opp i noe jeg, men det er liksom litt obligatorisk. Er cubase SX jeg skal ha eksamen i btw Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 OMG!!! nå slo det meg! jeg har tverrfaglig Eksamen på onsdag! WTF? glemte den HELT ass! Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kom opp i elektroteknikk jeg. det er jo greit det. ikke noe annet. tønsberg maritime vidregående skole Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kunne ha kommt opp i skriftligmatte, men ingen matte på meg kom opp i elektronikk på neste onsdag, helt greit fag kan komme opp i munnlig matte eller natur-og-miljø, hel***e Heldigvis er det snart sommerferie sier bare jeg 8) 8) Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kunne ha kommt opp i skriftligmatte, men ingen matte på meg kom opp i elektronikk på neste onsdag, helt greit fag kan komme opp i munnlig matte eller natur-og-miljø, hel***e Heldigvis er det snart sommerferie sier bare jeg 8) 8) Lenke til kommentar
Unix Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kom ikke opp i noe i skriftlig, så da skal jeg ha muntlig.. men det er bare det at den dagen jeg skal ha muntlig så skal jeg på sesjon... nærmere den 16/4, får vite hvilket fag jeg kommer opp i fredag den 13.. Hva skjer da? Skal jeg ha muntlig den dagen(16) eller skal jeg på sesjon? hvis jeg skal på sesjon, slipper jeg da muntligen helt eller må jeg ta den ved en annen anledning? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kom ikke opp i noe i skriftlig, så da skal jeg ha muntlig.. men det er bare det at den dagen jeg skal ha muntlig så skal jeg på sesjon... nærmere den 16/4, får vite hvilket fag jeg kommer opp i fredag den 13.. Hva skjer da? Skal jeg ha muntlig den dagen(16) eller skal jeg på sesjon? hvis jeg skal på sesjon, slipper jeg da muntligen helt eller må jeg ta den ved en annen anledning? synd det der med fredag den trettende kondolerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå