olahe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) hei! jeg har hat en 19" philips flatskjerm på veggen i litt over et år nå... Men så begynte bilde å bli uskarpt dermed skulle jeg levere den inn til den "gode" serviceen på elkjøp og de sa at jeg sansynlig vis fikk en ny... men da er saken: Jeg skal ha en ny tv til rundt 2 300 +/- jeg skal ha den på et soverom og har et lg system for 3 500... fikk det gratis av elkjøp ja trenger ikke å skrive den historien... men uansett jeg lurer på hvilkne tv-er som er gode i den prisklassen ser disse 32" til 3 000 er disse virkelig gode? Ja vil egentlig ha best mulig TV... ser kun tv på den og av og til film vurderer og ta inn en ps3 som nå står i stua. Olahe Endret 21. januar 2010 av olahe Lenke til kommentar
mosle Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ALDRI gå for en 32 " til 3000, gjorde samme tabben, og angrer sykt. Men en 22 " flatskjerm er en annen sak,der er ofte bildet like godt som hos en 32 " til 5000 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Om du "sannsynligvis får en ny" betyr ikke det at du får velge fritt. Det betyr vanligvis at de finner en ny tv til deg i samme størrelse som du får omlevert til. MEN - du kan jo høre med de om du kan betale mellomlegg opp til det en 32" koster feks . Det er ikke noe du har krav på, men kan tenkes de ordner det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 tror de ordner det, de gjorde det med PC-skjermen min for noen år tilbake. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 ja ikke en 32" altså... men nå i mellom tiden så har jeg en 26" philip tv og den var jo i perfekt størelse så vet noen som en bra 26"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå