Gå til innhold

Wow Authenticator Code

Anbefalte innlegg

Hei. idag ble jeg og min kompis plutselig hacked på wow, sjønner ikke hvordan, men han har lagt til Authenticator Code og det har vi jo aldri brukt. han har vert innpå charså våres åg slettet en del gears og sånt. Det jeg synes er rart er hvorfor han ikke har skiftet PW på accounten. om han liksom bare stjeler gear eller va han jør og så gir acc tilbake? :S .. Så jeg lurer også på om Authenticator Code kommer til å vare for evigt, eller at den forsvinner itte hvert?. Har også et lite problem for å få den tilbake siden jeg fikk den acc av en venn. og han har flytttet og sånt, har ikke kontakt med han, men har jo acc name og pw. vet også hvilket navn acc er lagret med. lurer på om jeg kan få acc tilbake uden cd-key og secret answer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problem, ble hacket i dag, og han har lagt inn en authenticator, jeg har heller ikke oprinnelig cd-key, og heller ikke secret question. Så om noen har opplevd dette, hadde jeg satt pris på tips.

- Takk på forhånd.

Ps: håper det er greit at jeg bruker tråden din.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Fin anledning til å slutte med det forbaska spillet!

Ble selv hacket i november etter å ha spilt det siden EU-beta i desember 2004! Var så lei på det tidspunket at jeg gav faen i å få kontoen tilbake.... Har aldri sett meg tilbake! :)

Lenke til kommentar

Fin anledning til å slutte med det forbaska spillet!

Ble selv hacket i november etter å ha spilt det siden EU-beta i desember 2004! Var så lei på det tidspunket at jeg gav faen i å få kontoen tilbake.... Har aldri sett meg tilbake! :)

Hehe kansje ikke så dumt dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...