Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nytt grafikkort = nytt kabinett. Trenger anbefalinger.

Anbefalte innlegg

Byttet ut mitt gamle GTX8800-kort til et ATI5870, og fikk lettere sjokk da jeg ser at det ikke går nedi Lian Li kabinettet jeg har. Det stanger i diskbrønnen. Det gamle kortet smalnet inn på enden, mens 5870-kortet holder full bredde hele veien.

Da jeg ikke har fulgt med på kabinett-racet de siste 3 årene, trenger jeg hjelp!! Det må ikke være det dyreste kabinettet ever, men noe rundt 1000-lappen (+/-) er det som vurderes først. Er det noe hot som koster litt mer, vil det selvsagt bli vurdert :)

Det må iallefall romme en ATI 5870, 5 3.5" harddisker, 1 SSD, floppy og dvd-brenner. Så på Antec P182 engang, men den er selvsagt avlegs idag? Stillegående og god plass er kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv et Antec Nine hundred, med 5870 i. Men vet ikke om jeg vil anbefale det, for det er veldig trangt, og jeg måtte slite litt med å få skviset det inn, pga alle kablene fra strømforsyningen går i det området. Er usikker på om du ville fått plass når du kjører 5 3.5" disker, 1 SSD og en floppy.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Siden du har Lian-Li vill jeg bare tatt ut hele HDD brønnen eller :dremel:

Øhh, droppe 4 disker for å beholde kabinettet? Det er et regnestykke jeg ikke har høy nok utdannelse til å være med på. Uansett, alt er forlengst på plass i det nye kabinettet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...