xvis Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Byttet ut mitt gamle GTX8800-kort til et ATI5870, og fikk lettere sjokk da jeg ser at det ikke går nedi Lian Li kabinettet jeg har. Det stanger i diskbrønnen. Det gamle kortet smalnet inn på enden, mens 5870-kortet holder full bredde hele veien. Da jeg ikke har fulgt med på kabinett-racet de siste 3 årene, trenger jeg hjelp!! Det må ikke være det dyreste kabinettet ever, men noe rundt 1000-lappen (+/-) er det som vurderes først. Er det noe hot som koster litt mer, vil det selvsagt bli vurdert Det må iallefall romme en ATI 5870, 5 3.5" harddisker, 1 SSD, floppy og dvd-brenner. Så på Antec P182 engang, men den er selvsagt avlegs idag? Stillegående og god plass er kjekt å ha. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Antec Nine/Twelve Hundred? En kamerat av meg har Nine Hundred og det kortet passer der ;-) Plass til mange disker også. Mvh Bellduck Lenke til kommentar
xvis Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Antec Nine/Twelve Hundred? En kamerat av meg har Nine Hundred og det kortet passer der ;-) Plass til mange disker også. Mvh Bellduck Så ikke dum ut den! Så tilfeldigvis omtale av denne Cooler Master CM 690 II Advanced på hardware.no, den ser også veldig interessant ut. Ikke spesielt dyr heller. Lenke til kommentar
Sinth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har selv et Antec Nine hundred, med 5870 i. Men vet ikke om jeg vil anbefale det, for det er veldig trangt, og jeg måtte slite litt med å få skviset det inn, pga alle kablene fra strømforsyningen går i det området. Er usikker på om du ville fått plass når du kjører 5 3.5" disker, 1 SSD og en floppy. Lenke til kommentar
xvis Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Nei, det blir ikke den Antec-modellen. Har lagt inn bestilling på . Den har plass til alle diskene og egen bay for SSD-disker. Den har en god del smarte løsninger for en rimelig penge. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Siden du har Lian-Li vill jeg bare tatt ut hele HDD brønnen eller Lenke til kommentar
xvis Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Siden du har Lian-Li vill jeg bare tatt ut hele HDD brønnen eller Øhh, droppe 4 disker for å beholde kabinettet? Det er et regnestykke jeg ikke har høy nok utdannelse til å være med på. Uansett, alt er forlengst på plass i det nye kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå