Mastertarik Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 god dag kjære PC eksperter :=) jeg har problemer med både WMP og HPupdate. Ingen av disse to vil fungere. Jeg har kontaktet HP, og har ikke fått svar enda. 1. Jeg klikker på WMP logoen, den prøver å få den opp, men slutter å reagere etter 1-2 sek. 2. HPupdate, jeg klikker på den, på samme måte prøver den å få den opp, men får en feilmelding. " HP Update Client har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som den skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få en beskjed hvis en løsning er tilgjengelig." trenger hjelp her. har stresset mye. takker på forhånd Lenke til kommentar
martingee Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har en HP-pc selv og har aldri opplevd samme problem. La inn W7 for en del måneder siden og la inn HP-software etterpå uten problemer. Du kan vel prøve å laste ned oppdateringer? Lenke til kommentar
Mastertarik Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 manuelt mener du? ja eg må nok det. takker for svar Lenke til kommentar
martingee Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 manuelt mener du? ja eg må nok det. Jepp, manuelt. Men hvis du hadde problemer med WMP ville jeg ha feilsøkt på microsoft.com selvom dette sjelden løser problemet (ihvertfall for min del). Last ned nyeste versjon og prøv du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå