FpsStu Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 rett på sak: Hvilken er best av Nec 1100 og Freecom brenneren som er på tilbud hos komplett? Vet at anbefallings saken sier at mann burde å gå for Nec 1100, men det står jo ikke noe om at hvis det er tilbud på freecom så burde jeg gå for den... el. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det er den samme brenneren. Forskjellen er prisen og programvaren som følger med. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har kjøpt 1100A-brenneren, og den påstår selv den er RPC2 med sonesperre. Nå har jeg installert et par små snutter for å tweake litt med Windows og dens herlige sonesperreting, og det har hjulpet. Tenkte jeg skulle legge inn en ny firmware også, men utilitien som jeg plukket ned fra web ikke akter å lagre den firmwaren jeg har (liker å ta vare på den i tilfelle noe skulle gå galt). Hvis noen har tips på hvordan man skal kunne få den 100% sonefri, gi meg en liten pm, bitte. Edit: Fjollete av meg å utelate... Brenneren er dritbra. Jeg er svært fornøyd med den. Ikke noe tull eller fjas. Det finnes sikkert bedre brennere, men denne gjør i alle fall nytten. Og den var greit priset. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Er 4x dvd brenning det samme som 4x brenning? Lenke til kommentar
OEH Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Nei 4x dvd brenning er rundt 5000kB/s så det tar rundt 15 min å brenne en 4.7GB dvd. Jeg kjøpte nec sin dvd+r/rw brenner før idag og har testa og den funker helt greit. Nec og funcom sin brenner er helt like. Lenke til kommentar
OEH Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Nei 4x dvd brenning er rundt 5000kB/s så det tar rundt 15 min å brenne en 4.7GB dvd. Jeg kjøpte nec sin dvd+r/rw brenner før idag og har testa og den funker helt greit. Nec og funcom sin brenner er helt like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå