Gå til innhold

Forskjell på Acer Aspire Z, G og ZG ?

sondre07

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er da ute etter en ny pc, og har sett litt på Acer Aspire 5738. Problemet her er at jeg ikke kan helt forskjellen på de forskjellige; 5738Z, 5738G og 5738ZG.

Jeg ser jo selv at det er forskjell på Prosessortype, chipset og grafikkkorttype. Men prisforskjellen er på 2,2 tusen, noe som er, i mine øyne, ganske mye.. Kommer til å bruke pcen til vanlig surfing, og en del spill. Som; Counter Strike, Call of Duty...

Bør jeg ha den dyreste for å kunne spille de spilla? Eller går det fint med den billige?

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...ductCompare-Add < der jeg så det..

Endret av sondre07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser jo selv at det er forskjell på Prosessortype, chipset og grafikkkorttype. Men prisforskjellen er på 2,2 tusen, noe som er, i mine øyne, ganske mye.. Kommer til å bruke pcen til vanlig surfing, og en del spill. Som; Counter Strike, Call of Duty...

Bør jeg ha den dyreste for å kunne spille de spilla? Eller går det fint med den billige?

Vi selger 5738G og 5738ZG på jobben. Prisen på disse er langt fra 2000kr i forskjell.

5738G har ATI-skjermkort og Intel Core 2 Duo. 5738ZG har Nvidia-skjermkort og Intel Pentium. 5798ZG har forøvrig LED LCD skjerm som gir bedre bildekvalitet. Begge har 4gb ram og 500gb HDD så forskjellen er ikke SÅ stor. 5738ZG tar vi 5998,- for. 5738G husker jeg ikke helt. Akkurat fått de tilbake fra Acer med W7 så er ikke 100% sikker på prisforskjellen.

Endret av martingee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...