hip hopopotamus Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 funker fett med senga, blir kanskje litt intimt. men er ikke det planen;) Lenke til kommentar
Gjest Sengeløs Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mission accomplished! Takker for tips allesammen, funket fint med bare sengen min. Jomfru? Ikke lenger! https://www.diskusjon.no/style_images/main_...cons/icon12.gif Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Way to go... Always nice with a happy ending!!! Lenke til kommentar
Noes Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Details man! Tell us all:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Yeah we need info, man! Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) A Gentleman never tells;) Endret 25. januar 2010 av dynaBel Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 A Gentleman nevver tells;) Jomfru? Still Eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvor ble det av han! Vi må jo få høre hele historien... Kom frem hvor en du er TS! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva slags glede får dere av å vite omstendighetene rundt at gutten har fått seg et ligg? Lenke til kommentar
Gjest Sengeløs Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En trolig syk og pervers glede, menmen. Hun kom over ganske sent på kvelden, vi så en film før vi la oss, og gjorde ikkenoe annet enn å kose før vi begge sovnet. Morgenen etter derimot eskalerte jeg det og ting gikk som de gikk Etter dette sovnet vi igjen, men det samme skjedde igjen etter vi våknet noen timer senere. Så sto vi opp, gikk ut og spiste før hun dro hjem. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 A Gentleman nevver tells;) Jomfru? Still Eller? nei det kan jeg ikke tro, har faktisk en datter som ble to år idag;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En trolig syk og pervers glede, menmen. Hun kom over ganske sent på kvelden, vi så en film før vi la oss, og gjorde ikkenoe annet enn å kose før vi begge sovnet. Morgenen etter derimot eskalerte jeg det og ting gikk som de gikk Etter dette sovnet vi igjen, men det samme skjedde igjen etter vi våknet noen timer senere. Så sto vi opp, gikk ut og spiste før hun dro hjem. Now we are talking! Gratiz med mission complete! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 in4b Hjelp hun er gravid! og grattis Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 A Gentleman nevver tells;) støttar! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 En trolig syk og pervers glede, menmen. Hun kom over ganske sent på kvelden, vi så en film før vi la oss, og gjorde ikkenoe annet enn å kose før vi begge sovnet. Morgenen etter derimot eskalerte jeg det og ting gikk som de gikk Etter dette sovnet vi igjen, men det samme skjedde igjen etter vi våknet noen timer senere. Så sto vi opp, gikk ut og spiste før hun dro hjem. High five! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha, dette var en ekte feelgood-tråd. Nicely done! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg kan legge meg med god samvittighet når diskusjon.no får en fyr et ligg. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Banalt enkelt triks, dette må prøves! :-D Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Banalt enkelt triks, dette må prøves! :-D og med en skrekkfilm er det bankers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå