Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Det har seg sånn at kjærsten min har sakt at hun har lyst på noen nye kule truser så fikk jeg lyst og kjøpe noen til henne. PS: Hun er 13 år og hun bruker størrelse XS-S. Jeg tenkte å kjøpe noen med en masse farger. Så noen nettsider som har merker som DC, Diesel osv? Med gode priser da. MVH Meg, Endret 21. januar 2010 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
simpl Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Ha ha ha, den var faen så god <3 Og til TS.. 13 år dawg? Kjøp en slikkepinne eller no til ho... Antar at du er 13 du og for hvis du er en god del eldre og kjøper truser til ho og faren hennes finner ut av det så blir det nok juling på deg, hadde du hvertfall fått av meg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Litt tidlig å kjøpe sånne gaver til kjæresten? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Det er jammen fint vi har Charles Bass, moralens beskytter Endret 22. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
dePt Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Barneavdelinga på HM er vel plassen å begynde? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 La han nå få lov til og kjøpe truser til hun viss han vill, så får han se hva som skjer ! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Han kommer til å ligge six feet under etter at faren er ferdig med han? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Faren trenger ikke vite at trusene er fra han. Hun kan si hun har kjøpt dem sjøl ! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Han kommer til å ligge six feet under etter at faren er ferdig med han? Faren kommer til å kjøre en Dexter med små bilder av trusene i det laminerte rommet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Men sånn ontopic, vil vel tro du finner noe på HM eller kanskje Cubus? Endret 25. januar 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå