CookieY Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Heisann har nettop formatert fordi jeg trodde det kunne være problemet , formaterte til WIN 7 men visste seg ikke å hjelpe. Problemet er at pc'en skrur seg av og på , tviler på det er PSU fordi den e ganske ny 750W corsair. Tviler også på at det er fordi den er varm fordi jeg har ikke på sidepanelet og har en god del vifter. det skjer som regel når jeg spiller at den restarter seg ikke visst jeg ser på film osv.. men bare når jeg spiller. Noen som vet råd? sjekka for støv og har støvsugd alt , har også tatt en slik mem check men fant ingen feil :/ , Mvh lars Martin Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 ingen som vet? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Last ned speedfan for å se temperaturene. Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Last ned speedfan for å se temperaturene. sjekka i biosen og da lå cpu på 29c og system på 23c , så tviler på det er det + jeg har også sidepanelet av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå