ablokhus Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Noen som vet om det er mulig å laste ned brukermanual til kameraet fra internett på norsk eller engelsk? Jeg har svensk, og det blir litt for tråkit å lese i lengden syntes jeg. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Noen som vet om det er mulig å laste ned brukermanual til kameraet fra internett på norsk eller engelsk? Ja, iallefall engelsk pdf-format. Jeg har den, men jeg finner ikke igjen linken. Jeg kan godt sende deg den (4 mB). Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUS400/index-e.html Lenke til kommentar
ablokhus Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Hadde vært kjempebra om du kunne sende den til meg. E-mailen min er [email protected] . Alexander Lenke til kommentar
Haraldty Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har engelsk manual på pdf fil du kan få tilsent. Trenger selv og låne den svenske en dag. kan du maile meg på [email protected] Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Me to Send til: [email protected] hadde jeg blitt veldig takknemlig Lenke til kommentar
raysv Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Når dere får linken, så er det vel bare å laste den ned selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå