Gå til innhold

naturlig kroppsbygging program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok derfor du har lyst å bli en "kroppsbygger" in first place. På grunn av at du har lyst å ha muskler og du veier lite. Når jeg begynet å trene veide jeg rundt 50kg, nå veier jeg 74kg og på det meste har jeg veid 80kg. Jeg har trent nå i 9 månder.

Jeg begynte å spise mat.. Det er sånn jeg gikk opp i vekt.

Lenke til kommentar

Herregud. Tenke selv!

Det du gjør er å skaffe seg så mange bøker som mulig om kroppsbyggning. Så trekker du konklusjoner og finner ut av det SJØL!

Les boken ; from scrawny to brawny

Høres bare ut som du ikke er helt klar for vekt løfting. Legg drømmen din på hyllen og vent noen par år.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Skal jeg spise 5 ganger om dagen for og gå fort opp i vekt?

Det eneste som gjelder for å øke i vekt er kcaloverskudd. Lær det litt om kosthold, du kan også spørre litt mer om det her hvis det er noe spesifikt du lurer på.

og hvor fort og mye skal jeg øke i treningen

Prøv deg på stronglifts nå i starten. Du finner all informasjon du trenger her: www.stronglifts.com

Hva skal egentlig min BMI være, og hvor mye bør jeg veie?

BMI-en din burde minimum være på 18, men det er mange andre faktorer som spiller inn. Fettprosent, alder, muskelmasse osv. Nå i starten fokuserer du bare på å øke kroppsvekten din.

Lenke til kommentar

Power rack og benk er bra å ha til knebøy og benkpress. Olympic vekstang og skiver koster ofte ganske mye (50mm) i forhold til 30mm. Kritt tviler jeg på at kommer til å trenge akkurat nå. Sko med flate såler er greit å ha, men sandaler og barbeint funker også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...