TheFighter94 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er 13 år 160cm og veier rundt 42 kg. Min BMI 15,5, hv skal den egentlig være? Når jeg er veldig aktiv sa skal jeg ha 2950 kalorier. Du veger alt for lite. Jeg vegde akkurat det samme som deg for ett halvt år siden, da alle rundt meg anklaget meg for å ha anorexia. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Du veger alt for lite. Jeg vegde akkurat det samme som deg for ett halvt år siden, da alle rundt meg anklaget meg for å ha anorexia. Åssen går jeg opp i vekt da?? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er nok derfor du har lyst å bli en "kroppsbygger" in first place. På grunn av at du har lyst å ha muskler og du veier lite. Når jeg begynet å trene veide jeg rundt 50kg, nå veier jeg 74kg og på det meste har jeg veid 80kg. Jeg har trent nå i 9 månder. Jeg begynte å spise mat.. Det er sånn jeg gikk opp i vekt. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Går jeg veldig fort opp i vekt med å spise og trene? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Spørs hvor mye du spiser og genene dine. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg skrev hva jeg spiser i en post før her. Er det for lite? også lurte jeg på om noen kan lage en kostholdsplan for meg. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja. Det er for lite ellers hadde du aldri veid 42kg... Spis masse egg, drikk mye helmelk. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Skal jeg spise 5 ganger om dagen for og gå fort opp i vekt? og hvor fort og mye skal jeg øke i treningen? Hva skal egentlig min BMI være, og hvor mye bør jeg veie? Endret 24. januar 2010 av Rubenevo Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Herregud. Tenke selv! Det du gjør er å skaffe seg så mange bøker som mulig om kroppsbyggning. Så trekker du konklusjoner og finner ut av det SJØL! Les boken ; from scrawny to brawny Høres bare ut som du ikke er helt klar for vekt løfting. Legg drømmen din på hyllen og vent noen par år. Endret 24. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Er klar for det,det er bare det at jeg vil vite litt om det! Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skal jeg spise 5 ganger om dagen for og gå fort opp i vekt? Det eneste som gjelder for å øke i vekt er kcaloverskudd. Lær det litt om kosthold, du kan også spørre litt mer om det her hvis det er noe spesifikt du lurer på. og hvor fort og mye skal jeg øke i treningen Prøv deg på stronglifts nå i starten. Du finner all informasjon du trenger her: www.stronglifts.com Hva skal egentlig min BMI være, og hvor mye bør jeg veie? BMI-en din burde minimum være på 18, men det er mange andre faktorer som spiller inn. Fettprosent, alder, muskelmasse osv. Nå i starten fokuserer du bare på å øke kroppsvekten din. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Kan jeg kjøre stronglifts 5x5 med manualer? jeg kan kjøpe stang og mer vekt hvis det trengs! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ja det kan du. Endret 24. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Må jeg kjøpe alt dette? Power Rack Olympic vektstang Plater Benk Kritt Sko Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Power rack og benk er bra å ha til knebøy og benkpress. Olympic vekstang og skiver koster ofte ganske mye (50mm) i forhold til 30mm. Kritt tviler jeg på at kommer til å trenge akkurat nå. Sko med flate såler er greit å ha, men sandaler og barbeint funker også. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du er 13 år, noe som sier at kroppen din ikke er ferdig utviklet. Tviler det der er så lurt i grunn. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Du er 13 år, noe som sier at kroppen din ikke er ferdig utviklet. Tviler det der er så lurt i grunn. Jeg har lest at det går bra så lenge man ikke løfter for mye. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vel, det går bra så lenge du har riktig teknikk. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Det er en siste ting jeg lurte på. Bør jeg kjøpe vektstang? Det gjør ikke noe om jeg må kjøpe litt ekstra, jeg får jo rabbat på XXL Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Trener du vektstang? Har du manualer opp til 100kg? JA DU BØR KJØPE VEKTSTANG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå