Rubenevo Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Hei jeg skal begynne med naturlig kroppsbygging og lurer på om noen har ett program jeg kan følge. jeg har abs-roller Endret 21. januar 2010 av Rubenevo Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei jeg skal begynne med naturlig kroppsbygging og lurer på om noen har ett program jeg kan følge. jeg har abs-roller Herregud, hvor mange tråder skal du lage om dette? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Isåfall burde du heller fokusere på et bra kostholdsprogram enn treningsprogrammet. Du bygger muskler i kjøkkenet og senga! Bare ha et fokus på baseøvelsene, så kommer du en ganske lang vei. Endret 22. januar 2010 av DMN Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Les sticky. Slutt og spam kategorien. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 De fleste kroppsbyggere idag har hatt et grunnprogram fokusert på maks styrke, vi kan eks ta et eksempel, ronnie coleman og arnold. Mange tror at disse folksene begynte rett på et kroppsbygger program og pumpet bicepsene store. Men det er ikke sant. De begynte med styrkeløft og ble ganske sterke på de 3 store øvelsene før de begynte med et kroppsbygger splitt program. For å bli stor og stærk MÅ DU mestre disse øvelsene, knebøy, markløft og benkpress. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 så jeg skal bare kjøre knebøy, markløft og benkpress i starten? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ja. Faktisk kun fokusere på disse øvelsene. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 ok takk! Åssen kosthold skal jeg ha? Kan noen lage ett kostholdsprogram? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er du klar over hvor mye av spørsmålene dine som kunne blitt besvart gjennom et raskt søk på google? Faktisk 100% av dem. Og jeg tviler sterkt på at noen gidder å lage et kostholdsprogram. Les deg opp og lag det selv, blir ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvordan ser dagen din ut? Hvor mye kalorier skal du ha? Hvordan er kostholdet ditt? Sånne ting må vi ha først. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Kostholdet mitt varierer veldig mye så jeg kan nesten ikke si mer enn at jeg spser en porson havregrøt til frokost, og to brødskiver på skolen, en med prim og en med kinke. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Skal noen lage kosthold til deg så må du svare på det jeg spurte om. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Haha, hvorfor gidder du Pijus Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Synes faktisk det er gøydt å hjelpe andre. Men gidder han ikke gi opp det jeg spør ette så gidder jeg heller ikke å hjelpe. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hvordan ser dagen din ut? Hvor mye kalorier skal du ha? Hvordan er kostholdet ditt? Sånne ting må vi ha først. hviledag vekkes: 07.15 frokost: 07.30 en porson havregrøt. 2 glass jus og ett glass BioQ lunsj: 11.25 en skive prim og en skive skinke. litt saft middag: ca 17.00 det mamma lager:) og to til tre glass melk trenedag: det samme som hviledag i kosthold. Trening: mellom 18 og 20 ett sted. Følger begrenst vekttreningsprogram i Bill Pearl's veien til mister universe. tror jeg skal ha rundt 2- 3000 kalorier. Endret 23. januar 2010 av Rubenevo Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 for også bryte inn i samtalen, hvordan finner man t hvor mye kalorier man skal ta? Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Er ikke helt sikker. Det var en som regnet det ut for meg i en av de andre trådene. Jeg lurer faktisk på det samme selv. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvordan ser dagen din ut? Hvor mye kalorier skal du ha? Hvordan er kostholdet ditt? Sånne ting må vi ha først. hviledag vekkes: 07.15 frokost: 07.30 en porson havregrøt. 2 glass jus og ett glass BioQ lunsj: 11.25 en skive prim og en skive skinke. litt saft middag: ca 17.00 det mamma lager:) og to til tre glass melk trenedag: det samme som hviledag i kosthold. Trening: mellom 18 og 20 ett sted. Følger begrenst vekttreningsprogram i Bill Pearl's veien til mister universe. tror jeg skal ha rundt 2- 3000 kalorier. Altfor lite mat. Eter du ikkje mat om kvelden og etter trening? Be mora di kjøpe h-melk og egg, og hiv innpå Tunfisk er fint, viss du liker det. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er ikke helt sikker. Det var en som regnet det ut for meg i en av de andre trådene.Jeg lurer faktisk på det samme selv. http://www.bcm.edu/cnrc/bodycomp/bmiz2.html Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg er 13 år 160cm og veier rundt 42 kg. Min BMI 15,5, hv skal den egentlig være? Når jeg er veldig aktiv sa skal jeg ha 2950 kalorier. Endret 24. januar 2010 av Rubenevo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå