Studente Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei! Jeg kommer til og reise en plass i Norge og studere til august. Men det er en ting jeg lurer på, og det er hvor langt vil jeg komme med 4,5 i snitt? Fikk 4,5 på karakterarket idag, og dette vil jeg holde på. Så mitt spørsmål er, vil jeg komme inn på di fleste skoler med dette snittet? Jeg planlegger og bli økonom, og vil jeg komme inn på det studiet jeg vil med dette snittet, då tenker jeg spesielt på handelshøyskolen i Bergen? Mvh Spent Student Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du finner de tallene du trenger på Samordna opptak. Det kan se litt vanskelig ut.. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bergen krever store karakterkrav, men andre høgskoler som HIVE (Høgskolen i Vestfold): krever ikke mer enn 4.25 Økonomi og administrasjon 3) 222 369 GENS Bachelor 85 42.4 42.5 Lenke til kommentar
operg Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Lenken til the last nick left er utdatert - de tallene er fra 2008. Det ble kraftig kuttet ned på antall ekstrapoeng man kunne få mellom 2008 og 2009. Oppdatert liste finnes her: http://www.samordnaopptak.no/dok/poenggren...vara_hoved.html Endret 21. januar 2010 av operg Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kan være heldig å fikse deg en plass på TØH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå