Noiz Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 er berre dei 100.000 første som får laste ner. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Litt problemer med å komme online i starten, men så gikk det knirkefritt. Tydelig at de har latt seg inspirere av LittleBigPlanet på presentasjonsfronten. Et halvår til med optimisering (mye loading) og finpussing så kan dette bli veldig bra. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det så jo bra ut, men det var en del bugs når jeg kjørte på den ene banen. Den påsto at jeg kjørte feil vei, utenfor banen etc. Men men, var morsomt å prøve det! Synes det var veldig likt Mario Kart 64/Wii, men fortsatt moro Merka også at det var mye loading og de norske stemmene var ikke helt min greie... Litt teit at man må velge engelsk systemspråk for å få engelsk språk i spillet, eller er det noen andre løsninger? Kanskje jeg til og med får dama med på litt PS3-spilling nå, hun digger jo Mario Kart! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Litt problemer med å komme online i starten, men så gikk det knirkefritt. Tydelig at de har latt seg inspirere av LittleBigPlanet på presentasjonsfronten. Et halvår til med optimisering (mye loading) og finpussing så kan dette bli veldig bra. ja, det var veldi mykje loading Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå