eSuba Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 La oss si at du skal på et LAN i utlandet for å game et spill , man tjener penger på det. Man søker om fri og det er jo en e-sport eller electronic sport. Er dette mulig å søke om fri ? xD Det er jo en OL gren og blir på samme måte som en fotballkamp eller håndballkamp. Noen synspunkter i dette temaet? Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nei E-sport er ikke en OL gren. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bare å søke til skolen eller jobben det. En jeg gikk på skolen med fikk en uke fri pga av Quake mesterskap i et eller annet land. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er ikke en OL-gren, og det ville uansett ikke spilt noen rolle. Så lenge du ikke spiller for landet (f.eks. landslaget i noe) skal du ha fravær. Hadde du vært på juniorlandslaget i fotball ville du hatt rett på å slippe fravær når du spiller landskamper, men ikke for kamper med klubben. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Flytter denne til annen utdanning da jeg tolket dette som et spørsmål om hvorvidt man faktisk får fravær eller ikke i denne typen situasjon. Er diskusjonen derimot om hvordan dette burde være og sammenligningen e-sport vs. sport så skal jeg nok finne en mer egnet kategori. Hvis dette er tilfellet ta kontakt med meg på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå