-deleted- Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei, var så uheldig å oppleve at lommeboken min med bankkortet oppi fikk ta seg en tur. Vil chipen på bankkortet fortsatt vikre? Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Den enkleste måten å finne ut om den virker er å teste det i en butikk. Bare sørg for å ha med cash i tilfelle kortet ikke virker. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Null stress, mitt funket :-) Satse på at det samme gjelder ditt! Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Greit, skal testes senere Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Tålt vist det helt utmerket Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis det ikke funker er det bare å bestille nytt. Min chip fungerer ikke, men løsningen er å "feile" chipløsningen 3 ganger, så aksepterer terminalen magnetstripa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå