Carpe Dam Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei. Jeg så på en LG HP2600BF med S-IPS-panel her før jul. Så ble det ikke til at jeg fikk bestilt, og den gikk ut av produksjon. Fant en Fujitsu Siemens 26" Eco-sak, bestilte på Amentio og fikk beskjed om at den var EOL den også. Nå er jeg litt i villrede for hvilken skjerm jeg skal finne, og siden jeg for tiden bruker TV'en og må konkurrere med kona om den så haster det litt. Budsjett oppad er ~6k MS er ikke så viktig, så lenge den holder seg under 14 så er alt vel. Jeg legger mer vekt på bildekvalitet (farger og innsynsvinkel) Jeg vil helst ha en 26", kan strekke meg til 27", men å gå ned til 24" blir en nedtur. Om jeg må gå for TN-panel, blir jeg lei meg. Da blir det flere skjermer som trøst. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
thundertiger Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kanskje denne 27-tommeren, Dell Ultrasharop U2711, (IPS), kan være verd bittelitt venting? http://www.behardware.com/news/10653/dell-...440-screen.html Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Denne listen kan kanskje hjelpe deg: Comprehensive List of IPS Based LCD Monitors Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Dell-skjermen så jo fristende ut, men den ser ut for å bli dyr... Listen var litt til hjelp, men ikke mye. Å kjøpe skjerm fra utlandet er uaktuelt, og de hadde fint få av skjermene der i norske butikker. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg leter etter nøyaktig samme skjermtype, en med gode farger (ikke TN) og minst 26". Håper det finnes noen sånne skjermer til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå