unik42 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Men får vi et gjensyn med Goldeneye også? Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Morro, spilte mer Goldeneye jeg da, men Perfect Dark var morro det å Litt Off-Topic: Jeg vil at flere av de gamle spillene skal komme =D eks Gamecube spill på Wii`en ? Finnes jo nesten ikke butikker som har GC spill til salgs, men man finner jo nesten ingen på Virtual Console heller... Vil ha The Legend of Zelda: Four Swords Adventures +++ Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Åhh herregud. Perfect Dark var tider det. Jeg og 3 kompiser satt å spillte så å si vær helg over laaang tid. Det var kun 1 kompis som hadde N64, så der bodde vi vær helg. Husker jeg kom på rank 3. Synes det var godt gjort selv om jeg ikke hadde spillet Og masse statistikk var også med Håper det blir bra på Arcade. Farsight, Laptop gun, double Cyclone for å nevne noen våpen. Favoritt bane: G5 Building Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Jeg spillte det i hjel med venner. Desverre døde spillet mitt i ett grusom cola søl etter en multiplayer match. Rest in Peace. Vil ha en toer med samme slag mekanisme men flere muligheter. Perfect Dark verdetter jeg like høyt som Dragon Age, GoldenEye og Mass Effect. Endret 22. januar 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg