Winston Wolf Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Jeg hadde fransk på videregående og fikk 3 i både skriftlig og muntlig, noe jeg egentlig er misfornøyd med. Er nå ferdig med videregående, men tenker å ta opp tysk fordi jeg kan språket. Det jeg lurer på er om karakteren i tysk vil erstatte den jeg har i fransk? Hvis jeg får 5 eller 6 i tysk, vil denne komme som et nytt fag eller vil den erstatte fransk i og med at det også er et språkfag? Endret 21. januar 2010 av nikko_tt Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Du kan jo fjerne fag fra vitnemålet ditt, akkurat som du selv vil. Og hvis du tar tysk, så kan du fint fjerne fransk. Mm det er B- og C-språk. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Du kan jo fjerne fag fra vitnemålet ditt, akkurat som du selv vil. Og hvis du tar tysk, så kan du fint fjerne fransk. Mm det er B- og C-språk. Så hvis jeg tar opp tysk på privatisteksamen og får karakteren, hvilken karakter vil da stå? Fransk, tysk eller begge? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Så vidt jeg vet må du ta en prat med de som sitter på kontoret på den skolen du gikk ut. For så og få de til å fjerne fag. Men det skal sies at det er noen år siden jeg hørte dette, og kan godt være endret. Anbefaler at du hører med noen som har mer peiling. Feks ringe til eksamenskontoret eller kontoret på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå