vonkane Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Leste i Oktober/November at det skulle komme en app til iPhone som skulle erstatte skjermspareren men masse "nyttig" info. Kom den i November som påstått? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men iPod1 skriver om en app der du kan lage "klistrelapper" du kan ha som bakgrunn. Dette kan jo være noe av det du snakker om. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Bruker selv Lockinfo, må si at det det "programmet" jeg er mest fornøyd med Bilde på hvordan Lockinfo kan se ut: Appen koster $5 på Cydia hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Bruker selv Lockinfo, må si at det det "programmet" jeg er mest fornøyd med Bilde på hvordan Lockinfo kan se ut: Appen koster $5 på Cydia hvis jeg ikke husker feil. Men da er man nødt til å jailbrake... Kan godt hende det var det trådstarter mente da Ikke vet jeg! Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Nei, jeg tenkte på den første lovlige appen på det området. Vet man kan jailbreake for å få det slik, men gidder rett og slett ikke Blir sikkert bare krøl da. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En slik app for en ikkejailbreaket telefon finnes ikke nei. Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Men er det ingen som leste hva jeg leste? Var jo på itavisen og digi.no. Har letet gjennom artiklene, men finner ikke tilbake til den. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Mener å husker å ha lest om noe slikt, men tror aldri det har vært noe mer enn rykter. Mange håper jo og tror, og det er vel ganske stor sansynlighet for, at noe slikt skal bli tilgjengelig i OS 4.0! Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som kan hjelpe meg med weather plugin til lockinfo. Jeg får ikke byttet location.¨ Hos meg viser den Oslo uansett hva jeg gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå