Gå til innhold

Hvem kan voldta en 9- åring? Kun generell diskusjon tillates!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bryr meg faktisk ikke om denne 17 årige gutten blir drept smertefullt! Han fortjener det etter det han har gjort!

man er uskylldig til det motsatte er bevist. er ikke så fan av folk som ikke kjenner noe til saken bortsett fra det dem har sett i media og kommer med slike utsagn som "Bryr meg faktisk ikke om denne 17 årige gutten blir drept smertefullt!"

Lenke til kommentar
Dersom denne 17åringen virkelig gjorde dette, er det egentlig bare en straff jeg kan tenke meg som er hard nok. Voldtekt er det verste man kan gjøre med en person, og burde straffes med døden. Vet at dette er å ta hardt i, men likevel. Tenk dere hvor ødelagt livet til denne 9åringen blir?

vi lever i norge. vis vi skal ha dødstraff for alle mennesker som har en psykisk problem så kommer verden til å få lite folk tilslutt. syntes ikke man bare skal drepe folk i hytt og pine. ja det er grusomt med voldtekt, men det er ikke samme som drap

 

tror nok tortur i lang tid gjøre mere skade..... men men(ang at at voldtekt er det verste du gjør mot ett menneske)

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Dersom denne 17åringen virkelig gjorde dette, er det egentlig bare en straff jeg kan tenke meg som er hard nok. Voldtekt er det verste man kan gjøre med en person, og burde straffes med døden. Vet at dette er å ta hardt i, men likevel. Tenk dere hvor ødelagt livet til denne 9åringen blir?

Nei, drap er langt verre enn voldtekt. Spør deg selv, vil du blir drept eller voldtatt. Kanskje sier du nå drept, men når du kommer til øyeblikket er voldtekt bedre. Hvis det var sånn at drap var bedre, burde vi drepe alle som ble voldtatt for å "hjelpe" dem.

 

Det som irriterer meg mest er at uansett straff, får han ikke en ordentlig straff. Fengslene i Norge er latterlige og han kan fort havne på et åpent instutisjon som egentlig bare ligner på et hus på landet.

 

Helt enig! Problemet er at "drapsmannen", eller samfunnshelten, havner i fengsel med mye strengere straff. Med det i bakhodet kunne jeg aldri tenke meg å kaste vekk livet mitt på noe jeg ikke har noe med å gjøre.

Det er ikke et problem i det hele tatt. Han har ingen rett til å drepe 17-åringen. Det er retten som skal straffe han, ikke mobben. Hvis noen dreper han unner jeg dem lenge i fengsel, fordi jeg like mye imot mobben som prøver å gi folk ekstrastraff som voldtektsmenn.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Bryr meg faktisk ikke om denne 17 årige gutten blir drept smertefullt! Han fortjener det etter det han har gjort!

man er uskylldig til det motsatte er bevist. er ikke så fan av folk som ikke kjenner noe til saken bortsett fra det dem har sett i media og kommer med slike utsagn som "Bryr meg faktisk ikke om denne 17 årige gutten blir drept smertefullt!"

 

Og jeg er ikke fan av folk som voldtar og da spesielt ikke folk som voldtar barn! Er han skyldig så burde han selvsagt tvangskastreres eller gjerne få hele kjønnsorganet tvangsamputert så han ikke kan voldta noen igjen!

 

Og om man skulle kjent til saken personelig til hver minste detalj kunne man aldri fulgt med på eller tatt standpunkt i noen ting.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Hva er det han trenger hjelp for? Lære seg flere teknikker til det neste offeret sitt? Det er den voldtatte niåringen som trenger hjelp her og dersom det er denne syttenåringen som er skyldig bør han sperres inne på issolat for ca. 20 år og om han får slippe ut igjen bør han tvangskastreres eller få tvangsamputert kjønnsorganet så man er sikker på at han aldri voldtar noen igjen! Folk som begår slike handlinger har i utgangspunktet forspilt sin sjanse og man må ta de nødvendige forhåndsregler dersom de skal få slippe ut igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...