slzh Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei! , har vært litt uheldig med min IPhone 3G. Mistet den i gulvet og har knust skjermen.... telefonen fungerer 100% og bruker den til daglig i mitt arbeid, men vil gjerne få ordnet denne skjermen. Finnes det noen her som ville vært interessert i og reparere denne? Må være i området Karmøy-Haugesund. Mvh, Stian. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei! , har vært litt uheldig med min IPhone 3G. Mistet den i gulvet og har knust skjermen.... telefonen fungerer 100% og bruker den til daglig i mitt arbeid, men vil gjerne få ordnet denne skjermen. Finnes det noen her som ville vært interessert i og reparere denne? Må være i området Karmøy-Haugesund. Mvh, Stian. vis du ikke skal til Oslo som dr.ipod er så spør på ipod1.no forumet har mange iphone fans (ja så å si alle) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 sjekk også www.iarendal.com Lenke til kommentar
Sonic82 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvis du er innom i Bergen kan du høre med Systemcom. systemcom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå