Donald1 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hva er best å shotte av Hot'n sweet og Absolut Pear? Tenker å spille shot-sjakk og hva mer vet jeg ikke. Gief tips plx Lenke til kommentar
tNy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hot'n Sweet. Vil du ha skikkelig fart i sakene kjører du Tequila Lenke til kommentar
Donald1 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hakke hatt tequila før :> Hvordan funker den, glad\trøttfylla etc? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Du blir full. Glad/trøtt har vel mer med dagsform å gjøre. Endret 21. januar 2010 av Konstabel Snabel Lenke til kommentar
tNy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg syns det er lettere å shotte Hot'n Sweet. Men tar lenger tid før jeg blir i godform. Lenke til kommentar
Donald1 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) ok;) Endret 21. januar 2010 av Donald1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Metanol sjakk er veldig kult, den persjonen som fremdeles er i livet vinner, men husk å bare spille det viss du er en katt med 9 liv, ellers blir det ikke noe gøy. Men ontopic hot and sweet går ned lett, kanskje litt for lett, det skal liksom være litt vansklig å svelge spriten så det koster deg litt å måtte drikke det, og da enbefaler Tequila. Ikke bare blir du flat full etter kort tid, men det smaker veldig "mye" av det og du vil egentlig ikke drikke det, så da er det mer å "tape" når man spiller drikke leker Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvis du lager din egen tyrker kan du bli fort full av det også. Men smaken er fortsatt for lett, at det ikke blir noe "straff". Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 60% med tyrkisk peber drops! :-D Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det funker, men er fortsatt mye lettere å få ned enn tequila Lenke til kommentar
Donald1 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Hva med Sambuca da? Fyr som anbefalte det.. Må jeg tenne på for at det skal være digg? vet ikke om jeg gidder risikere tenne på trynet mitt, klærne mine, eller bordet.. (sett noen filmer på youtube:P) >.< Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Sambuca smaker mild lakris. Brenner også dårlig. Men mange som pleier å gjøre det. Du tenner på, legger håndflaten over i noen sekunder, så suger du luften ut av glasset og shotter. Er ikke mer enn rundt 30% i sambuca, så brenner dårlig. Er nok ikke dette de bruker på filmene du ser på youtube. Endret 22. januar 2010 av Ziuuung Lenke til kommentar
Donald1 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Ait hehe. Gikk for Sambuca idag;) Får se hvordan det går. Takk for hyppige svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå