zeezy Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) ok, jeg kan litt batch-koding, er ingen ekspert, akkurat, men har fått gjort litt. men, selv om jeg kan en god del om pc og programvare, kan jeg ikke få løst "batch-messenger" problemet mitt. Feilsøking er unødvendig, siden jeg allerede vet hva problemet mitt er: jeg har ingen "messenger" i "Tjenester" hva kan jeg gjøre? kan jeg få laget den på en eller anen måte?? kjører forresten windows vista (OS X edition, skal ikke endre noe på det, kjørte vista business basic eller noe sånt før) Endret 21. januar 2010 av zeezy Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 At du mangler en tjeneste i Windows er vel ikke et programmerings-spørsmål? Du sier forresten ikke hvilken versjon av Windows du kjører heller. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Denne typen spørsmål har generelt havnet i Windows programmering da det er for bruk med batch-filer at det er ønskelig å aktivere messenger-tjenesten. Selv om det er riktig at det strengt tatt er Windows som OS det gjelder. Velger likevel å holde posten i programmeringsdelen. Tilbakemeldinger, synspunkt og spørsmål tar man på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 At du mangler en tjeneste i Windows er vel ikke et programmerings-spørsmål? Du sier forresten ikke hvilken versjon av Windows du kjører heller. kjører Windows Vista Business Lenke til kommentar
brgr Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) MS har erstattet den gamle messenger med en ny msg som har samme formålet. Dette gjelder fra Vista/2008 og oppover. Ber deg sjekke http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/itprovistasecurity/thread/5d630c74-f113-42a0-a6cb-c4b0764d6025 hvor dette er blitt tatt opp. Endret 2. mars 2010 av brgr Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 MS har erstattet den gamle messenger med en ny msg som har samme formålet. Dette gjelder fra Vista/2008 og oppover. Ber deg sjekke http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/itprovistasecurity/thread/5d630c74-f113-42a0-a6cb-c4b0764d6025 hvor dette er blitt tatt opp. takker og bukker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå