superted81 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Skal sette opp nytt surroundanlegg hos en venninne, og får det ikke helt til å gå opp, så før jeg kjøper nye kabler etc så tenkte jeg det var greit å få litt bistand Anlegget har både optiske utganger, 2x HDMI, scart, phono etc. Tven er en litt eldre flat-tv og har kun DVI, scart og selvsagt sånn god gammeldags antennekabel Det som gjør det litt komplisert (ihvertfall i min enkle verden) er at hun har da en tv-boks, som sender signalene via scart inn i tven, og hun har pcen nesten alltid koblet på tven. Hvordan skal man koble anlegget til hva for at tven skal kunne sende bilde fra pc og tv-boks, og alltid kjøre lyd gjennom anlegget? Det er en dvd-spiller også, men den brukes ytterst sjeldent. Dette er formulert ihht den kunnskapen jeg besitter om temaet, så ja - jeg trenger bistand På forhånd takk! (Anlegget http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=507143 ) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ... kan ikke se at det er noen innganger på det anlegget der jeg. hvis det stemmer så blir det vel heller vanskelig å få sendt lyd til forsterkeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå