L4r5 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 men er det lurest å spørre på fb, eller ansikt til ansikt.?????Ansikt til ansikt er alltid å foretrekke, men om det blir for tøft så kan FB være en løsning. Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Haha, hva skal du bli mobba for da? At du liker ei jente? ja du kjenner ikke de i min klasse du så ikke le hviss du hadde kjent dem så hadde du ikke ledd hvorfor driver du sender meldinger om at du liker hanne å sånt sier hun som mobber da så ikke le Atte...hæ? du kjenner ikke de i min klasse. de er sånne som mobber for ingen ting. De driver å sier: hvorfor driver du å sender meldinger med at du liker henne og sånt. men er det lurest å spørre på fb, eller ansikt til ansikt.?????Ansikt til ansikt er alltid å foretrekke, men om det blir for tøft så kan FB være en løsning. ok takk Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Haha, hva skal du bli mobba for da? At du liker ei jente? ja du kjenner ikke de i min klasse du så ikke le hviss du hadde kjent dem så hadde du ikke ledd hvorfor driver du sender meldinger om at du liker hanne å sånt sier hun som mobber da så ikke le Atte...hæ? du kjenner ikke de i min klasse. de er sånne som mobber for ingen ting. De driver å sier: hvorfor driver du å sender meldinger med at du liker henne og sånt. men er det lurest å spørre på fb, eller ansikt til ansikt.?????Ansikt til ansikt er alltid å foretrekke, men om det blir for tøft så kan FB være en løsning. ok takk Jeg kan love deg at de som mobber bare syntes at det er artig så lenge du blir flau eller sint på grunn av mobbingen. Det er bare gøy å mobbe hvis man får en reaksjon. Egentlig så har mange av dem lyst til å tørre å flørte med jenta selv Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Haha, hva skal du bli mobba for da? At du liker ei jente? ja du kjenner ikke de i min klasse du så ikke le hviss du hadde kjent dem så hadde du ikke ledd hvorfor driver du sender meldinger om at du liker hanne å sånt sier hun som mobber da så ikke le Atte...hæ? du kjenner ikke de i min klasse. de er sånne som mobber for ingen ting. De driver å sier: hvorfor driver du å sender meldinger med at du liker henne og sånt. men er det lurest å spørre på fb, eller ansikt til ansikt.?????Ansikt til ansikt er alltid å foretrekke, men om det blir for tøft så kan FB være en løsning. ok takk Jeg kan love deg at de som mobber bare syntes at det er artig så lenge du blir flau eller sint på grunn av mobbingen. Det er bare gøy å mobbe hvis man får en reaksjon. Egentlig så har mange av dem lyst til å tørre å flørte med jenta selv men det er jentr som mobber Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er det samme prinsippet allikevel. Mobbere mobber fordi de får en reaksjon. Hvis du ikke blir sint eller flau når de begynner vil det ikke fungere og det vil vise at du er tøff og har selvtillit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå