Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gi meg tips på hvordan jeg skal spørre jenter når man faen ikkke tør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, hva skal du bli mobba for da? At du liker ei jente?

ja du kjenner ikke de i min klasse du så ikke le hviss du hadde kjent dem så hadde du ikke ledd hvorfor driver du sender meldinger om at du liker hanne å sånt sier hun som mobber da så ikke le

Atte...hæ?

du kjenner ikke de i min klasse. de er sånne som mobber for ingen ting. De driver å sier: hvorfor driver du å sender meldinger med at du liker henne og sånt.

men er det lurest å spørre på fb, eller ansikt til ansikt.?????
Ansikt til ansikt er alltid å foretrekke, men om det blir for tøft så kan FB være en løsning.

ok takk

Lenke til kommentar

ja du kjenner ikke de i min klasse du så ikke le hviss du hadde kjent dem så hadde du ikke ledd hvorfor driver du sender meldinger om at du liker hanne å sånt sier hun som mobber da så ikke le

Atte...hæ?

du kjenner ikke de i min klasse. de er sånne som mobber for ingen ting. De driver å sier: hvorfor driver du å sender meldinger med at du liker henne og sånt.

Ansikt til ansikt er alltid å foretrekke, men om det blir for tøft så kan FB være en løsning.

ok takk

Jeg kan love deg at de som mobber bare syntes at det er artig så lenge du blir flau eller sint på grunn av mobbingen. Det er bare gøy å mobbe hvis man får en reaksjon. Egentlig så har mange av dem lyst til å tørre å flørte med jenta selv ;)

Lenke til kommentar

Atte...hæ?

ok takk

Jeg kan love deg at de som mobber bare syntes at det er artig så lenge du blir flau eller sint på grunn av mobbingen. Det er bare gøy å mobbe hvis man får en reaksjon. Egentlig så har mange av dem lyst til å tørre å flørte med jenta selv ;)

men det er jentr som mobber

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...