tof96 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 hei. hvordan skal jeg spørre jenter når jeg ikke tør. jeg tør ikke pga det blir ropt ut i klassen Lenke til kommentar
fsx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 hei du kan jo be henne om og komme hjem til deg så kan dere slåss litt i senga 1 Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis du ikke tør snakke med henne ansikt til ansikt, prøv på MSN/Facebook først. Pass på at du ikke lager et feil inntrykk av deg selv, da det kan bli vanskelig når du da skal snakke med henne senere. Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis du ikke tør snakke med henne ansikt til ansikt, prøv på MSN/Facebook først. Pass på at du ikke lager et feil inntrykk av deg selv, da det kan bli vanskelig når du da skal snakke med henne senere. jo men jeg har snakka med henne før hun går på skolen min skjønner du men hun kommer bare tl å si det til sine venne som mobber meg hele tiden så jeg kan jo si det på facebook og be henne love og ikke si noe Lenke til kommentar
fsx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ikke si det på nettet si de til ansikt til ansikt din kød Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 ikke si det på nettet si de til ansikt til ansikt din kød NEI ER DU DUM ELLER Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det blir ropt ut i klassen... Hva så? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det blir ropt ut i klassen... Hva så? Det spør jeg og.. Hva så? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ikke si det på nettet si de til ansikt til ansikt din kød NEI ER DU DUM ELLER Eueeh, bare skaff en situasjon hvor dere begynner å småprate (f.eks baksnakke læreren? ho/han er så kjedelig/dum osv...) først også etterhver så baller deg på seg og blir mere naturlig? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det blir ropt ut i klassen... Hva så? Det spør jeg og.. Hva så? Ja samme her hva så? Tror du virkelig det er noen som i det hele tatt gidder og bry seg noe særlig? De har mest sannsynligvis viktigere ting å tenke på. Med mindre du går i 6 klassen. Da er du ikke egna til noe mer en et 3 dagers forhold uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Som jeg skrev i går så har man to valg. Enten ta sjansen eller forbli singel. Det er ditt eget valg. Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Det blir ropt ut i klassen... Hva så? Det spør jeg og.. Hva så? Ja samme her hva så? Tror du virkelig det er noen som i det hele tatt gidder og bry seg noe særlig? De har mest sannsynligvis viktigere ting å tenke på. Med mindre du går i 6 klassen. Da er du ikke egna til noe mer en et 3 dagers forhold uansett. nei går i 8 men er ikke noe moro og bli mobba da alle bryr seg om det det vet jeg a i samma min kompis ble mobba i samma klasse Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 ikke si det på nettet si de til ansikt til ansikt din kød NEI ER DU DUM ELLER Eueeh, bare skaff en situasjon hvor dere begynner å småprate (f.eks baksnakke læreren? ho/han er så kjedelig/dum osv...) først også etterhver så baller deg på seg og blir mere naturlig? jo kulle gjerne gjort det men vi gå ikke i samme gruppe hun går i d eller E og jeg går i F Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Haha, hva skal du bli mobba for da? At du liker ei jente? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ahhh... ungdomsskolen Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Haha, hva skal du bli mobba for da? At du liker ei jente? ja du kjenner ikke de i min klasse du så ikke le hviss du hadde kjent dem så hadde du ikke ledd hvorfor driver du sender meldinger om at du liker hanne å sånt sier hun som mobber da så ikke le Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kan du være så snill å forsøke å skrive igjen? Denne gangen hadde det vært ypperlig om du brukte tegnsetting og stor bokstav. Tok noen forsøk før jeg skjønte hva du prøvde å få frem. Du må nok bare driti i de folka om du skal prøve å få deg dame. Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 men er det lurest å spørre på fb, eller ansikt til ansikt.????? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Haha, hva skal du bli mobba for da? At du liker ei jente? ja du kjenner ikke de i min klasse du så ikke le hviss du hadde kjent dem så hadde du ikke ledd hvorfor driver du sender meldinger om at du liker hanne å sånt sier hun som mobber da så ikke le Atte...hæ? Lenke til kommentar
fsx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 jeg ga konplemang til den jenta jeg likker jeg sa "du har veldig fine klær" også snakket jeg litt med hennne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå