Gå til innhold

Dere som har Nexus One

HegeHe

Anbefalte innlegg

Som den kontrollfreaken jeg er, tørr jeg ikke bare kjøpe telefonen fra USA selv om mine foreldre bor der, jeg måtte sjekke litt ang reklamasjoner og sånn først

Tok kontakt med HTC-Norge og de kunne fortelle meg at jeg hadde 24 mnd garanti her i europa, men siden den enda ikke har kommet til norge så vil den måtte sendes til HTC england intil videre..

De regnet med å få den til norge i løpet av 2010, men da igjen vil det ikke være mulig å få norsk OS på den amerikanske versjonen.

Men det jeg lurer på, fungerer gps-en i norge også? Regner egentlig med det med tanke på at de bruker Google maps, men vil bare være helt sikker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og får dere alle funksjonene på telefonen til å funke?

Europeisk software med multitouch, oppdatteringer og

muligheter for å kjøpe apps på markedplace etc.

Det jeg spør om er vel egentlig om man vil merke forskjell på en telefon importert fra us, og en som er kjøpt i norge (når den endelig kommer).

Lenke til kommentar

Hmm jeg har aldri hatt en smartphone i mitt liv, og tenker å prøve med Nexus One, men vil jeg irritere meg over amerikansk OS med tanke på Tale til tekst funsjonen?

Er det mulig hvis vi rooter telefonen å legge inn norsk OS når den tid kommer?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det jeg spør om er vel egentlig om man vil merke forskjell på en telefon importert fra us, og en som er kjøpt i norge (når den endelig kommer).

Jeg bumper denne tråden, da jeg lurer på det samme som andre.

Vil man merke forskjell på en telefon kjøpt i USA i forhold til en kjøpt i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...