alexio Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 bare sjekk ut denne.. la først merke til det i dag: http://alexio.render8.net/bilder/5mbit!%20LOL.JPG Prøver firstmile seg på et stunt som nextgentel gjorde? jeg er i hvertfall inmari glad... skjedd med noen andre? mvh --alexio edit: glemte å dekke over ip'en min Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hmm.. har eit bilde av ei liknande episode... skulen har 2mbits linje, men har proxyar /me skal leite når han kjem heim Er det mogleg å få til slik at /me fungerar på same måte som å IRC? Lenke til kommentar
Wired Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har fått VDSL fra Firstmile nå, og jeg er overlykkelig med tanke på ytelsen på linja mi. Har mange tester fra IT-avisen på over 12 000 kbit/s!! Fra sunsite.uio.no har jeg lastet ned dokumenter med mellom 1,5 og 2 MB(!!) i sekundet! Finnes den noen andre ISP`er som i det hele tatt er i nærheten av Firstmile når det gjelder hastigheter? Genialt spør du meg. - Wired - Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har fått VDSL fra Firstmile nå, og jeg er overlykkelig med tanke på ytelsen på linja mi. Har mange tester fra IT-avisen på over 12 000 kbit/s!! Fra sunsite.uio.no har jeg lastet ned dokumenter med mellom 1,5 og 2 MB(!!) i sekundet! Finnes den noen andre ISP`er som i det hele tatt er i nærheten av Firstmile når det gjelder hastigheter? Genialt spør du meg. - Wired - Hvor bor dere a? Kommer Firstmile til å bytte noe særlig ut? Lenke til kommentar
Wired Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg bor i Rælingen (Lillestrøm), ca 20 km utenfor Oslo. - Wired - Lenke til kommentar
chma Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Finnes den noen andre ISP`er som i det hele tatt er i nærheten av Firstmile når det gjelder hastigheter? - Wired - kan ha noe med at det ikke er veldig stor last i firstmile's nett foreløpig? Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Prøver firstmile seg på et stunt som nextgentel gjorde? jeg er i hvertfall inmari glad... Nei, ser ikke sånn ut - testet nettopp, og jeg ligger fortsatt på ~1950. Har ligget der helt siden jeg fikk linja, selv om jeg betaler for en 2.3mbit-linje. Lenke til kommentar
Wired Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Prøver firstmile seg på et stunt som nextgentel gjorde? jeg er i hvertfall inmari glad... Nei, ser ikke sånn ut - testet nettopp, og jeg ligger fortsatt på ~1950. Har ligget der helt siden jeg fikk linja, selv om jeg betaler for en 2.3mbit-linje. Det kan jo også ha noe med linjeavstanden din å gjøre, støy på linjen, kobber-kvalitet osv...? Jeg bor veldig nært sentralen, bare noen få hundre meter. - Wired - Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Bor bare ~250 meter fra sentralen, så jeg tror ikke det skal være problemet. Men jeg mistenker at kablingen inne i leiligheten ikke er helt som den burde ha vært. Når jeg ser på speedometeret til ITAvisen, ser det dog faktisk ut til at de fleste med lik linje har samme hastighet, så det er jo mulig feilen ligger hos Firstmile, og... Lenke til kommentar
Rim Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Har du SHDSL er det ikke teoretisk mulig å få raskere hastighet enn 2.3Mbit/s. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg bor også i Rælingen, men har ikke blitt tilkoblet enda Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg er også tilkoblet sentralen i Rælingen men har ikke hørt noe fra FM enda! :-? Lenke til kommentar
alexio Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 det jeg mener er at jeg har 5 mbit, og før hadde jeg bare ca 850-900 kbps på itavisen.. gjør så klart ikke meg noe, lurte bare på om firstmile skulle ha et tilbud som f.eks. "betal 400 kr. og behold linja fram til september e.l. " upload-hastigheten har derimot ikke endret seg... Jeg bor vel over 1000 meter fra sentralen også så ikke vet jeg.. --alexio Lenke til kommentar
cof Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kilobit per sekund: 15517.4 Kb fikk jeg på lyse sin side nå nettopp Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Prøver firstmile seg på et stunt som nextgentel gjorde? jeg er i hvertfall inmari glad... Nei, ser ikke sånn ut - testet nettopp, og jeg ligger fortsatt på ~1950. Har ligget der helt siden jeg fikk linja, selv om jeg betaler for en 2.3mbit-linje. du får ta en prat med Alexio, det er han som har de manglende Kb dine!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå