hojohansen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har ganske ny pc så den er i orden, kjører windows7, det seg er problemet er at den går i en slaks hvilemodus når jeg ikke har brukt pc'n etter noen timer (jeg har stilt på "gå i hvile" systemet så det er ikke der problemet ligger.. Når det skjer må jeg trykke ctrl+alt+del for å komme inn i der jeg kan velge f.eks. oppgavebeh. så esc - så er den i orden igjen.. Men det er ganske slitsomt.. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Det er mulig strømstyringen deaktiverer USB hos deg Har du trådløs mus og tastatur ? klippet fra en annen blogg (ca 1/4 neover på siden...: Prøv at tjekke op på følgende: 1. Gå til Kontrolpanel –> Strømstyring. 2. Klik på Skift indstillinger for model ved den strømmodel du bruger. 3. Klik på Skift avancerede strømstyringsindstillinger. 4. Udvid punktet USB-indstillinger og herefter Indstilling for selektiv USB-afbrydelse. 5. Vælg Aktiveret. Endret 21. januar 2010 av flu Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Det er mulig strømstyringen deaktiverer USB hos deg Har du trådløs mus og tastatur ? Nei, skal prøve det tipset i kveld. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg sliter fremdeles med problemet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan du forklare problemet litt bedre? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Tja.. Hvis pc'n bare står å går, uten at jeg gjør noe med den så låser den seg helt etter noen timer, jeg har skrudd av alt som heter "gå i hvile" osv. men likevel så bare stopper den opp - jeg må da skru av pc'n og starte den opp helt fra begynnelsen av. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Oppdater BIOS og installer de aller siste driverne til brikkesett (chipset). Kan da være strømstyringen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå