ekwathne Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei! Jeg vurderer å tatovere meg. Jeg har lyst på et bilde av Zelda fra Legend of Zelda. Jeg har funnet et motiv jeg liker, og et bakgrunnsbilde med samme motiv men med litt mørkere farger som jeg liker. Kunne noen av dere som er flinke med photoshop og lignende lage motivet mørkere som på bakgrunnsbilde? ekwathne Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Bare sånn rett ut av det blå, vil jeg si at dette ikke nødvendigvis er et bra tatoveringsmotiv. Rett og slett på grunn av alle detaljene. Det er veldig få tatovører som er gode nok til å gjøre slikt bra, og ikke mange av dem er her i Norge Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Kan sikkert prøve å legge bildet på en arm eller nåe så du får se, men som forige poster sa så er det veldig vanskelig å lage så små mønster og detaljer hvis du ikke er ekspert på området slik som han jeg tattoverte meg til, men han hadde holdt på 25 år og så sluttet så han hadde endel erfaringer. Men en liten ting, vær fullstendig sikker før du tar en tattoo husk det er for sent å angre senere. Gjorde en test, men som du sikkert ser blir det veldig stort hvis du skal ha med alle detaljene. Endret 21. januar 2010 av Moozoren Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Moozoren, blir det ikke litt feil å sammenligne motivet på den måten som du postet der? Det der har jo alt med størrelsen på kroppen i forhold til størrelsen på motivet å gjøre, bildemessig. Så det er vanskelig å si hvor stor den blir, med tanke på detaljene en slik tatovering vil bringe med seg. Men jeg vil anslå ca en halvsleeve for en så detaljert tatovering. Og det er før jeg sier noe om evnene til den aktuelle tatovøren og lignende. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Det jeg har sett for meg er å ha den på siden av magen. Så den blir ganske stor. Samme sted som på bildet. Kan tenke meg den blir en 30 cm høy. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Om du har Photoshop.. Kopier hele bildet og lim det inn som nytt layer. Så setter du blending options til Multiply. Da vil bildet bli endel mørkere. Ellers så kan du jo bruke Burn Tool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå