murtim Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Siden jeg klarer ikke å linke handlelista mi kan jeg vel skrive det her Kabinett:APLUS Case CS-Twin Engine Color Sort Vifter: 1x 250mm Front, 1x 250mm Side, 1x 120mm Bak, 256 Farg LEDs Hovedkort: ASUS Crosshair III Formula, Socket-AM3 AMD 790FX+SB750, DDR3, Firewire, GbLAN, ATX, 2xPCI-Ex(2.0)x16 Skjermkort: XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5, eller sapphire sin Prosessor: INtel core ie 7550v Prosessor :AMD Phenom II X4 965 Black Edition Quad Core, 3,4Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed MInne: Corsair DDR3 1600MHz 4gb Strømforsyning: Corsair hx 750 W Hovedhardisk: Intel® X25-M SSD 80GB 2,5" oxo ekstra harddisk 1Tb Endret 24. januar 2010 av murtim Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det der går nok ikke. Med AM3 hovedkort må du ha am3 prosessor, dvs amd prossessor. Vil anbefale deg å skaffe amd phenom 2 x4 965 black edition dersom du vil ha lik/bedre ytelse mot en i5 for lavere pris Lenke til kommentar
murtim Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 sant nok tenkte ikke på det jeg,,da får jeg bare endre til amd prosessor Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 men i alle dager, skjønner ikke helt hva jeg gjør galt Du har ikke delt listen, og følgelig har du heller ikke sendt link til den delte listen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det var bare et forslag, jeg tenkte at lyden skulle være bra..men det er ikke det viktigste på gamer pc.. hovedkortet og skjermkortet har mye å si tror jeg og seff prosessoren Jeg har et Asus Xonar som kostet over tusenlappen, kortet er ment som et high-end kort til hifi-entusiaster og er ikke et gaming kort. Det fungerer helt greit i spill, hvis du slår av audio-modes som "movie", "gaming" og lignende. Kortet kostet småpenger i forhold til bare ledningene i resten av anlegget, og jeg fikk den optiske utgangen jeg ville ha. Til en budsjett PC ville jeg heller ha kjøpt et bra headset og brukt det integrerte lydkortet, enn å kjøpe et dyrt lydkort og så bruke på et billig headset/høytalere. Jeg kan anbefale Philips HP890 hodetelefoner, jeg syntes disse er bedre enn mine nåværende som koster over det dobbelte. De er litt vanskelige å få tak i så jeg har ikke fått kjøpt nye etter at mine gamle ble ødelagt. http://www.head-fi.org/forums/f4/philips-h...ll-review-7503/ Endret 24. januar 2010 av Pycnopodia Lenke til kommentar
murtim Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg dropper lydkortet,, jeg visste ikke at hovedkortet hadde det internt,, men det var fint å få opplysninger om det. Jeg har lært så mye i det siste,, takker for all hjelpen jeg har fått... Lurte på en ting,, er det no vist å vente på usb 3.0 greiene Lenke til kommentar
murtim Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 tenkte på at siden jeg skal ha AMD teknologi passer vel ikke Corsair minnebrikket til,,, eller tar jeg feil?? noen som har greie på det?? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Corsair passer på et AMD-oppsett jo, men pass på at du har dobbelkanals DDR3-RAM (med fortrinnsvis 2 eller 4 GB RAM. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 trippelkanal minne vil det som oftest stå at det er trekanal på. eller evt For i7 Bare unngå de så har det ikke så mye å si hvilket merke det er Lenke til kommentar
murtim Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 oki så, det som jeg valgte som minne vil passe greit for AMD oppsettet, da er jeg egentlig ferdig med å bygge pcen, gleder meg Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 MInne: Corsair DDR3 1600MHz 4gb Disse her vil passe bra ihvertfall. Lenke til kommentar
murtim Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 oki da ble den bestillt,, ble litt usikker på det igår men jeg har fått info om det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå